Show simple item record

dc.contributor.advisorŠalkovska, Jeļenaen_US
dc.contributor.authorGrandāne, Renāteen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-03-24T08:57:05Z
dc.date.available2015-03-24T08:57:05Z
dc.date.issued2014en_US
dc.identifier.other43244en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/27273
dc.description.abstractRenāte Grandāne. Bakalaura darbs „Pircēju uzvedību ietekmējošie faktori pārtikas produktu tirgū Līvānu novadā”. Bakalaura darba mērķis ir, pamatojoties uz pircēju uzvedības teorētiskajām atziņām, Līvānu novada pārtikas produktu tirgus analīzi un autores veikto aptauju, izanalizēt Līvānu novada pircēju ietekmējošos faktorus, kā arī izstrādāt priekšlikumus Līvānu novada pārtikas produktu tirgotājiem. Darba 1. nodaļā ir aprakstīti pircēju uzvedības ietekmējošo faktoru klasifikācijas teorētiskie aspekti, 2. nodaļā tiek analizēts Līvānu novada pārtikas produktu pieprasījums un piedāvājums, un 3. nodaļā ir pētījums par Līvānu novada pārtikas tirgu, kā to ietekmē pircēju uzvedības ietekmējošie faktori. Darba apjoms ir 71 lapaspuses. Tajā ir 23 attēli, 17 tabulas un viens pielikums. Atslēgvārdi: pircēju uzvedības ietekmējošie faktori, pārtikas produktu tirgus, pārtikas tirdzniecības vieta, Līvānu novads.en_US
dc.description.abstractAuthor: Renate Grandane Bachelor Thesis Factors influencing consumer behaviour in food market in Livani region. The aim of the bachelor thesis is to analyses factors that influence consumer behaviour in Livani region based on theoretical knowledge of consumer behaviour, analysis of food market in Livani region and the survey done by the author as well as to make proposals to food sellers in Livani region. The first chapter of the thesis describes theoretical aspects of factors that influence consumer behaviour and their classification. Second chapter covers analysis of Livani region food market: demand and supply. Third and final chapter is research of food market in Livani region and how it is being affected by various factors that influence consumer behaviour. There are 71 pages in the thesis; it includes 23 pictures, 17 tables and one attachment. Key words: factors that influence consumer behaviour, food market, food points of sale, Livani region.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.titlePircēju uzvedību ietekmējošie faktori pārtikas produktu tirgū Līvānu novadā.en_US
dc.title.alternativeFactors influencing consumer behavior towards food market in Livani district.en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record