• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Mācību satura integratīvais aspekts ģeogrāfijas stundās mācīšanās motivācijas paaugstināšanai

Thumbnail
Открыть
299-46796-Kovalova_Olga_ok08104.pdf (563.4Kb)
Автор
Kovaļova, Olga
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Kalvāne, Gunta
Дата
2015
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Pētījuma problēmas būtība ir Skolēnu nepietiekamās spējas iegūtās zināšanas vienā mācību priekšmetā izmantot jaunās situācijās, attīstīt un pielietot citos priekšmetos. Skolēnu izzinās spējas pilnveidošanos mācīšanas motivācijas paaugstināšanai skolotājs ierosina Skolēnu pamatojumu atbildēt uz jautājumiem: Kāpēc jāmāca? Kāpēc jāzina? Pētījuma mērķis ir izpētīt mācību satura integratīvo aspektu Skolēnu izziņas spēju pilnveidošanai un mācīšanās motivācijas paaugstināšanai. Pētījumā tika integrēti pieci mācību priekšmeti: ģeogrāfija, bioloģija, ķīmija, vēsture, angļu valoda un informātika. Integrētās stundas realizācijai Tehnikumā tika aprobētas daudzveidīgas mācību metodes: C.L.I.L., WebQuest, ģeospēles un testi, kooperatīvās mācīšanās metodes un izstrādāti mācību līdzekļi. Skolēnu sasniegumu un pašnovērtējuma rezultāti parāda, ka vislielāko interesi integrētajās stundās izraisa kooperatīvā mācīšanās un interaktīvās metodes. Integrētā pieeja mācību procesā attīsta zināšanas, prasmes un pilnveido Skolēnu kompetenci.
 
According to the research, we can conclude that students have insufficient skills to use their knowledge in other subjects. During the school process, the integrated approach makes students to give the answers on the following questions: Why should we learn? Why should we know? That initiates students to the motivation. The aim of the research is to analyze the influence of the school content on the improvement of the students’ knowledge and promote the motivation to the studies. During the research, five subjects are integrated: Geography, Biology, History, English and Information Science for the realization them in Daugavpils Construction Technical School. Various educational methods used, such as C.L.I.L., WebQuest, geographical games and tests, co–education, worked out training materials. Students’ achievements and the self–evaluation results show that co–education and interactive methods have produced the great interest. The integrated approach in the educational process promotes to the development of thinking and improves the student’s competence.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28393
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV