• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • Deutsch 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Einloggen
Dokumentanzeige 
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
  •   DSpace Startseite
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Dokumentanzeige
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Multilingvisms pirmsskolas izglītības iestādē

Thumbnail
Öffnen
299-47730-Ivancova_Kristina_kf08018.pdf (3.466Mb)
Autor
Ivancova, Kristīna
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Černova, Emīlija
Datum
2015
Metadata
Zur Langanzeige
Zusammenfassung
Darba nosaukums: Multilingvisms pirmsskolas izglītības iestādē Darba autors: Kristīna Ivancova Darba zinātniskais vadītājs: Emīlija Černova Darba saturs: 75 lpp.,16 attēli, 7 tabulas, 66 literatūras avoti. Darba mērķis: Izpētīt multilingvālu procesu pirmsskolā. Vairāku valodu apguvi pirmsskolā. Atslēgvārdi: Multilingvisms, bilingvisms, valoda. Multilingvala pieeja pirmskolā veicina bērnu psiholoģisko attīstību, kurai pievērsušies ir dažādi autori, kā piemēram K.Beikers, A. Ļublinskas, D. Lieģenieces, I. Kolominska, E. Paņko V. Muhinas, E. Eriksona, Ž.Piaže u.c. Praktiskajā pētījuma daļā tika apsekota dokumentācija un mācību gada laikā vērtēta vairāku valodu attīstība. Pētījuma praktiskajā daļā atklāju, ka ar teatralizētas darbības palīdzību vairāku valodu apguve norit sekmīgāk.
 
Title: Multilingual pedagogical Pre-school process Author: Kristina Ivancova Research supervisor: Emilija Cernova Contents: 75 pages, 16 images,7 tables, 66 literature references. Objective: Exploring multilingual processes in preschool education. Multiple language learning in preschool education. Keyword: Multilingualism, bilingualism,language. Multilingual approach facilitates psychological development in preschool children, which has been researched by various scholars like K.Baker, A.Lublinska, D.Liegeniece, I.Kolominska, E.Panko,V.Mukhina, E.Erikson, J.Piaget, and others. In the practical part, the author has surveyed various sources and evaluated multi-language development in children during an academic year. The author claims that theatrical activities can improve the quality of multi-language learning.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28412
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11309]

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV
 

 

Stöbern

Gesamter BestandBereiche & SammlungenErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagwortenDiese SammlungErscheinungsdatumAutorenTitelnSchlagworten

Mein Benutzerkonto

Einloggen

Statistik

Benutzungsstatistik

University of Latvia
Kontakt | Feedback abschicken
Theme by 
@mire NV