Show simple item record

dc.contributor.advisorKoļesovs, Aleksandrsen_US
dc.contributor.authorMeirāns, Askoldsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:07:53Z
dc.date.available2015-07-05T01:07:53Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50174en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28517
dc.description.abstractŠis darbs sastāv no 31 lappuses un ir sadalīts 2 daļās: Teorētiskā un Praktiskā. Teorētiskā daļa ietver sevī nodaļas un apakšnodaļas: Orientācija uz nākotni, Orientācija uz nākotni jauniešu vidū, Nākotne kā motivācijas avots, Dziļā NKLP pozitīvie efekti, Motivācija, Pašregulācija, Pašnoteikšanās teorija, Pašregulācijas teorija, Pašregulētā mācīšanās, Akadēmisko panākumu nozīmīgums studentiem, Kopsavilkums. Praktiskā daļa ietver sevī: Metode, Dalībnieki, Instrumentārijs, Procedūra, Rezultāti, Diskusija, Secinājumi, Izmantotās literatūras saraksts Bakalaura darba mērķis bija noskaidrot vai pastāv saistība starp orientāciju laikā un akadēmiskajiem sasniegumiem. Tika pētīta 62 studējošu indivīdu grupa. Pētījumā tika izmantota anketēšana un korelācijas analīze. Darba sākumā izvirzītā hipotēze apstiprinājās un norādīja uz saistību starp orientāciju laikā un akadēmiskajiem sasniegumiem. Atslēgas vārdi: Orientācija laikā, akadēmiskie sasniegumien_US
dc.description.abstractThis work consists of 30 pages and is dividend into 2 parts: Theoretical and Practical. Theoretical part consists of: Orientation towards the future, Orientation towards the future between adolescents, Future as a motivator, Positive effects of deep FTP, Motivation, Self-regulation, Self-determination theory, Self-regulation theory, Self-regulated learning, The importance of academic achievement for adolescents, Summary. Oractical part consists of: Method, Participants, Inventory, Procedure, Results, Discussion, Conclusions, References. The aim of this study was to examine the relationships between time perspective and academic achievement. The study group consisted of 62 students. The study used surveing and acorrelation analysis. The hypothesis presented at the beginning of the article was confirmed, showing a relationship between time perspective and academic achivement. Keywords: Time perspetive, Academic achievementen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPsiholoģijaen_US
dc.subjectOrientācija laikāen_US
dc.subjectAkadēmiskies sasniegumien_US
dc.subjectNākotnes perspektīvaen_US
dc.subjectLaika menedžmentsen_US
dc.titleOrientācijas laikā saistība ar akadēmiskajiem sasniegumiemen_US
dc.title.alternativeRelationships between time perception and academic achievementen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record