Mobilo ierīču izmantošana ķīmijas un bioloģijas apguvē skolā
Author
Pjuse, Marita
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Logins, Jāzeps
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Mobilo ierīču izmantošana ķīmijas un bioloģijas apguvē skolā. Pjuse M., darba vadītājs docents, Dr.chem Logins J. Bakalaura darbs 32 lappuses, 10 attēli, 17 literatūras avoti, 4 pielikumi. Latviešu valodā.
Darba mērķis ir izpētīt, kā mobilās ierīces iespējams izmantot mācību satura apguvē ķīmijā un bioloģijā vispārizglītojošās mācību programmās pamatskolā. Darbā izpētīts kā mobilās ierīces iespējams iekļaut mācību stundu plānošanā un norisē. Izstrādāti četri mācību stundu plāni, kas aprobēti, veikta to analīze un pašnovērtējums. Darbā pierādīts, ka mobilo ierīču izmantošana ir lietderīga mācību procesā, jo veicina skolēnu ieinteresētību par apgūstamo mācību saturu. Mobile device usage in teaching and learning of chemistry and biology. Pjuse M., supervisor Doc. Dr. chem. Logins J. Bachelor’s thesis. 32 pages, 10 figures, 17 literature references, 4 appendices. In Latvian.
The aim of bachelor thesis is to explore how mobile devices can be used in general chemistry and biology curricula in primary school. Work explored how mobile devices be included in planning and conducting process of chemistry and biology lessons. There has been developed and approbated four lesson plans, conducted theanalysis and self-assessment of those lessons. Study proved that use of mobile devices is useful in the learning process, because it promotes the interest of students on taught content.