Show simple item record

dc.contributor.advisorBatraga, Andaen_US
dc.contributor.authorMežpopere-Nešpore, Indraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:09:12Z
dc.date.available2015-07-05T01:09:12Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other47434en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/28747
dc.description.abstractDarba tēma: Oriflame zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: Izpētīt Oriflame tēla veidošanos un problēmas, izmantojot dažādas komunikācijas iespējas. Hipotēze: Oriflame zīmola tēla attīstības kvalitāte patreizējā attīstības posmā ir tieši saistīta ar atbilstošu komunikāciju un tās kanālu izvēli. Darbā ir trīs galvenās nodaļas. Pirmajā daļā teorētiski tiek apskatīta zīmola būtība un kā tā veidojas patērētāju uztverē. Otrajā darba daļā - analizēti sekundārie dati jeb aplūkota zīmola Oriflame veidošana un komunikācijas kanālu izvērtējums. Trešajā daļā tiek analizēta respondentu aptaujas un ekspertu aptaujas rezultāti, saistībā ar Oriflame zīmola problēmām un attīstības perspektīvām nākotnē. Atslēgas vārdi: zīmols, zīmolvedība, tiešā tirdzniecība, pozicionēšana, patērētāju asociācijas Darba apjoms: 97. lpp., 36 attēli, 5 tabulas un 8 pielikumien_US
dc.description.abstractMaster thesis: Company`s ”Oriflame” brand formation of customer attitude in Latvia. The aim of master thesis: to find out company’s „Oriflame” brand formation and problems using different communication options. Hypothesis: the quality of brand formation of company „Oriflame” in a current development period is directly related with an appropriate selection of communication and channels. Thesis consist of three chapters. First chapter is based on theoretical material about brand and how it formes in customer behaviour. In a second chapter has analyzed secondary data or, in other words, company’s „ Oriflame” brand formation and evaluation of communication channels. In a third part has analyzed results of respondents’ and experts’ surveys about main issues of „Oriflame” brand and perspective development in a future. Key words: brand, branding, direct marketing, positioning, consumers’ associations. Master thesis consist of 97 pages, 36 figures, 5 tables and 8 appendices.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectzīmolvedībaen_US
dc.subjecttiešā tirdzniecībaen_US
dc.subjectpozicionēšanaen_US
dc.subjectpatērētāju asociācijasen_US
dc.titleUzņēmuma SIA "Oriflame Latvija" zīmols un patērētāju attieksmes veidošanaen_US
dc.title.alternativeCompany's "Oriflame" brand and formation of customer attitudeen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record