Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorApša, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:26Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:26Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50040en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29230
dc.description.abstractMaģistra darba ,,Zīmola “Opel” novērtējums Baltijas valstīs” mērķis ir noskaidrot noteikt auditorijas attieksmi pret zīmolu “Opel” Baltijas valstīs. Maģistra darbs sastāv no teorētiskās literatūras apkopojuma, pētījumā izmantotās metodoloģijas apraksta un pētījuma rezultātu apkopojuma. Darba teorētisko daļu sastāda teorija par zīmolu, zīmolvedību, patērniecību un patērētāju identitāti. Metodoloģiskā daļa sastāv no teorētiskā skaidrojuma par kvalitatīvo pētniecības metodi daļēji strukturēto interviju, kvantitatīvo pētniecības metodi aptauju, kā arī datu analizēšanas metodi kontentanalīzi. Empīrisko daļu sastāda Baltijas auto tirgus raksturojums un zīmola “Opel” Baltijas valstīs novērtējuma analīze. Pamatojoties uz pētījumā iegūtajiem rezultātiem, darbā tika rastas atbildes uz izvirzītajiem pētnieciskajiem jautājumiem.en_US
dc.description.abstractThe main objective of Master thesis ,,“Opel” brand evaluation in the Baltic States” is to determine audience evaluation of the “Opel” brand. Master thesis consists of theoretical literature summary, the study describes the methodology used and summary of research results. The theoretical part include theory about brand, branding, consumerism and consumer identity. Methodological part include theoretical summary of qualitative research method semi structured interview, quantitative research method questionnaire as well as data analysis method of content analysis. Empirical part consists of description of auto industry in the Baltic States and analysis of “Opel” brand evaluation in the Baltic States. Based on the research results, answers to the research questions have been found.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectOpelen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectpatērniecībaen_US
dc.subjectidentitāteen_US
dc.subjectnovērtējumsen_US
dc.titleZīmola "Opel" novērtējums Baltijas valstīsen_US
dc.title.alternativeOpel brand assessment in the Baltic statesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record