Patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu "Douglas" un "Kolonna" analīze
Author
Tretjakova, Anita
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Stašāne, Lolita
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba “Patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu “Douglas” un “Kolonna” analīze” mērķis ir identificēt zīmolu “Douglas” un “Kolonna” patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošos faktorus, pēc kuriem tiek iegādātas “Douglas” un “Kolonna” preces.
Teorētiskajā daļā tiks apskatīts zīmols, to jēdzieni, zīmola komunikācija un instrumenti, patērētāju uzvedība un lēmumu pieņemšana, kā arī patērētāju izvēle un lojalitāte.
Darba pētnieciskās metodes ir kvalitatīvā kontentanalīze, fokusgrupas intervija un aptauja.
Empīriskajā daļā aplūkoti “Douglas” un “Kolonna” ietekmējošie faktori, pēc kuriem patērētāji iegādājas “Douglas”/“Kolonna” preces, kā arī analizēti patērētāju viedokļi par abu zīmolu komunikāciju sociālajos medijos.
Atslēgvārdi: zīmols, zīmola komunikācija, “Douglas”, “Kolonna”, patērētāju uzvedība, patērētāju izvēle The aim of the Bachelor thesis “Factors affecting consumers’ behaviour and choice: “Douglas” and “Kolonna” brand analysis” is to determine, what kind of factors affects consumers behaviour and choice in order to purchase “Douglas” and/or “Kolonna” goods/services.
The theoretical part describes theory of brand, its definitions, brand communication and its tools, and consumer behaviour and decisin making, as well as consumer choice and loyalty.
Research methods are qualitative contentanalysis, focusgroup interview and survey.
The empirical part reflects the affecting factors, by which consumers may choose to buy “Douglas” and/or “Kolonna” goods/services, and analyzes consumer opinions about both brand communications in social media.