Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorTretjakova, Anitaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-05T01:11:28Z
dc.date.available2015-07-05T01:11:28Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50325en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/29243
dc.description.abstractBakalaura darba “Patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu “Douglas” un “Kolonna” analīze” mērķis ir identificēt zīmolu “Douglas” un “Kolonna” patērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošos faktorus, pēc kuriem tiek iegādātas “Douglas” un “Kolonna” preces. Teorētiskajā daļā tiks apskatīts zīmols, to jēdzieni, zīmola komunikācija un instrumenti, patērētāju uzvedība un lēmumu pieņemšana, kā arī patērētāju izvēle un lojalitāte. Darba pētnieciskās metodes ir kvalitatīvā kontentanalīze, fokusgrupas intervija un aptauja. Empīriskajā daļā aplūkoti “Douglas” un “Kolonna” ietekmējošie faktori, pēc kuriem patērētāji iegādājas “Douglas”/“Kolonna” preces, kā arī analizēti patērētāju viedokļi par abu zīmolu komunikāciju sociālajos medijos. Atslēgvārdi: zīmols, zīmola komunikācija, “Douglas”, “Kolonna”, patērētāju uzvedība, patērētāju izvēleen_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis “Factors affecting consumers’ behaviour and choice: “Douglas” and “Kolonna” brand analysis” is to determine, what kind of factors affects consumers behaviour and choice in order to purchase “Douglas” and/or “Kolonna” goods/services. The theoretical part describes theory of brand, its definitions, brand communication and its tools, and consumer behaviour and decisin making, as well as consumer choice and loyalty. Research methods are qualitative contentanalysis, focusgroup interview and survey. The empirical part reflects the affecting factors, by which consumers may choose to buy “Douglas” and/or “Kolonna” goods/services, and analyzes consumer opinions about both brand communications in social media.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectzīmolsen_US
dc.subjectzīmola komunikācijaen_US
dc.subject“Douglas”en_US
dc.subject“Kolonna”en_US
dc.subjectpatērētāju uzvedībaen_US
dc.titlePatērētāju uzvedību un izvēli ietekmējošie faktori: zīmolu "Douglas" un "Kolonna" analīzeen_US
dc.title.alternativeFactors affecting consumers’ behaviour and choice: "Douglas" and "Kolonna" brand analysisen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record