"Kino=Citadele "reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook : skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015)
Автор
Baibakova, Elana
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Skudra, Ojārs
Дата
2015Metadata
Показать полную информациюАннотации
Bakalaura darba tēma ir "Kino = Citadele" reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumi sociālajos medijos Twitter un Facebook: skatītāju lojalitātes saglabāšanas aspekts (2014-2015).
Bakalaura darba mērķis: izpētīt un analizēt kinoteātra „Kino = Citadele” reklāmas un sabiedrisko attiecību vēstījumu ietekmi uz skatītāju lojalitāti (bērni, jaunieši, pieaugušie).
Darba teorētiskā bāze sastāv no nodaļas par zīmolu un tēlu, zīmola komunikāciju un klientu lojalitāti zīmolam. Teorijas daļā tiks apskatītas reklāmas, sabiedrisko attiecību un mārketinga komunikācijas teorijas. Darba metodoloģijas daļā apskatīta teorija par aptaujām, daļēji strukturētām intervijām, fokusa grupām un kontentanalīzi. Topic of the bachelor’s thesis is „ "Kino=Citadele" advertising and public relations messages in social networks Twitter and Facebook: spectators’ loyalty maintenance aspect (2014-2015) “
Objective of the thesis: to explore and analyze cinema’s „Kino = Citadele” advertisement and public relations messages’ impact on the viewer’s loyalty (children, teenagers, adults)
The theoretical base consists of chapters covering the brand and it’s’ image, the brand’s communication and clients’ loyalty to the brand. The theoretical part examines the advertisement and public relations theory and marketing communication. Work methodology part covers theory about surveys, semi-structured interviews, focus groups and content analysis.