Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolitaen_US
dc.contributor.authorRožkalna, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:36Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:36Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50279en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30083
dc.description.abstractBakalaura darba tēma ir “Klientu lojalitātes veicināšanas kritēriji: fitnesa klubu “Atletika”, “MyFitness”, “Veselības Fabrika” piemērs”. Bakalaura darba mērķis ir fitnesa klubu “Atletika”, “MyFitness”, “Veselības Fabrika” izpēte, identificējot kritērijus klientu lojalitātes veicināšanā. Darbu veido ievads, teorētiskā, metodoloģijas, empīriskā daļa, secinājumi, ieteikumi, pielikums. Teorētisko daļu veido nodaļas par uzņēmējdarbību, zīmolu, klientu lojalitāti, mārketingu, komunikāciju tiešsaistē un sociālajos medijos. Pētījumu veido daļēji strukturētās intervijas ar fitnesa klubu pārstāvjiem, fitnesa klubu klientu anketēšana, fitnesa klubu pārstāvēto sociālo tīklu Facebook un Twitter kontu kvantitatīvā kontentanalīze.en_US
dc.description.abstractThe theme of the bachelor thesis is “Customer loyalty criteria: fitness club "Atletika", "MyFitness", "Veselības Fabrika" case”. The objective of the bachelor thesis is research of fitness club "Atletika", "MyFitness", "Veselības Fabrika", identifying criteria used to promote customer loyalty. Work consists of introduction, theoretical, methodology, empirical part, conclutions, recommendation, annex. The theoretical part consists of chapters on business, brand, customer loyalty, marketing, communication online and in social media. The study consists of semi-structured interviews with fitness club representatives, questionnaires of fitness club clients, quantitative content analysis of fitness club respresented account in social network Facebook and Twitter.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectMyFitnessen_US
dc.subjectAtletikaen_US
dc.subjectVeselības Fabrikaen_US
dc.subjectklientsen_US
dc.subjectlojalitāteen_US
dc.titleKlientu lojalitātes veicināšanas kritēriji: fitnesa klubu "Atletika", "MyFitness", "Veselības Fabrika" piemērsen_US
dc.title.alternativeCustomer loyalty criteria: fitness club "Atletika", "MyFitness", "Veselības Fabrika" caseen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record