Show simple item record

dc.contributor.advisorŠķilters, Jurģisen_US
dc.contributor.authorPurniņa, Ievaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:38Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:38Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50379en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30093
dc.description.abstractBakalaura darba ‘’Bāzes līmeņa kategorijas vēstījumu efektivitāte ‘’Amnesty International’’ reklāmās (2006-2014)’’ mērķis ir noskaidrot kategorizācijas līmeni ‘’Amnesty International’’ vizuālajās reklāmās. Darba pētnieciskais jautājums – vai cilvēktiesību organizācijas ‘’Amnesty International’’ reklāmu vēstījumu efektivitāte balstās bāzes līmeņa kategorijas ziņojumos. Bakalaura darbā ir izmantotas E.Rošas kategorizācijas un bāzes līmeņa teorijas, G. Mērfija teorija par konceptiem, semiotikas teorija ir skatīta D. Čandlera, Džonatana Bignella un Č.S.Pīrsa sniegtajā skaidrojumā, savukārt reklāmas efektivitātes kritēriji ņemti no AIDA un RAM modeļiem. Pētījums ir veikts, izmantojot vizuālo kontentanalīzi, divas interneta aptaujas un fokusa grupas diskusiju. Pētījumā izvirzītais pētnieciskais jautājums ir apstiprinājies. Atslēgvārdi: bāzes līmenis, efektivitāte, reklāma, Amnesty Internationalen_US
dc.description.abstractThe aim of my bachelor thesis ‘’Effectiveness of basic-level category messages in ''Amnesty International'' advertisements (2006-2014)’’ is to determine level of categorization in ‘’Amnesty International’’ visual advertisements. Research question of my BA thesis: – is the efficiency of ‘’Amnesty International’’ advertisements based on basic-level category messages. Main theoretical frameworks that are used in the thesis are: E.Rosch`s theory of categorization in general and theory of basic-level categories in particular, G.Murphy`s theory about concepts, semiotics according to D.Chandler and J.Bignell. Finally advertising is explored to AIDA and RAM models. Research is carried out using visual content analysis, two online questionnaires and focus group discussion. Key words: basic-level, efficiency, advertising, Amnesty Internationalen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectbāzes līmenisen_US
dc.subjectefektivitāteen_US
dc.subjectreklāmaen_US
dc.subjectAmnesty Internationalen_US
dc.titleBāzes līmeņa kategorijas vēstījumu efektivitāte "Amnesty International" reklāmās (2006-2014)en_US
dc.title.alternativeEffectiveness of basic-level category messages in "Amnesty International" advertisements (2006-2014)en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record