• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • B --- Bij. Sociālo zinātņu fakultātes noslēguma darbi / Faculty of Social Sciences - Graduate works
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums

Thumbnail
View/Open
309-50438-Pudniks_Martins_mp12023.pdf (1.367Mb)
Author
Pudņiks, Mārtiņš
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Kazaka, Olga
Date
2015
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba „Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums” mērķis ir noskaidrot kā tiek realizēta dažādu nozaru uzņēmumu bizness biznesam (B2B) komunikācija sociālajos tīklos, izmantojot uzņēmumu tīklu „businessnetwork.lv”. Darba teorētiskā bāze balstās uz bizness biznesam un mārketinga komunikācijas teorijām, kā arī attiecību mārketinga teorijām, skaidroti uzņēmumu komunikācijas organizatoriskie procesi un interneta izmantošana uzņēmumu darbībā. Metodoloģijas daļā skaidrotas pētījuma izmantotās metodes. Empīriskajā daļa izstrādāta balstoties uz vairāku globālo organizāciju, speciālistu un pētnieku veiktajiem pētījumiem, raksturots un analizēts uzņēmumu tīkls „businessnetwork.lv”, kā arī aprakstīts un izanalizēts darba gaitā izstrādātais pētījums.
 
Bachelor’s thesis Business-to-business (B2B) marketing communication in social networks. The case of internet platform „businessnetwork.lv” main purpose is to find out, how companies from different sectors implement business-to-business (B2B) communication in social networks using internet platform „businessnetwork.lv. The theoretical basis of the Bachelor thesis is grounded on the business-to-business and marketing communication theories and relationship markething theories. Theoretical part describe the company’s organizational communication processes and the internet use in business activities. Methodology part explains the research methods used in work. Empirical part is developed on the basis of several global organizations, experts, researchers conducted research, internet platform „businessnetwork.lv” is described and analyzed as well as the results of the study.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30118
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (SZF) / Bachelor's and Master's theses [4652]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV