Show simple item record

dc.contributor.advisorKazaka, Olgaen_US
dc.contributor.authorPudņiks, Mārtiņšen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-06T01:10:41Z
dc.date.available2015-07-06T01:10:41Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50438en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30118
dc.description.abstractBakalaura darba „Bizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījums” mērķis ir noskaidrot kā tiek realizēta dažādu nozaru uzņēmumu bizness biznesam (B2B) komunikācija sociālajos tīklos, izmantojot uzņēmumu tīklu „businessnetwork.lv”. Darba teorētiskā bāze balstās uz bizness biznesam un mārketinga komunikācijas teorijām, kā arī attiecību mārketinga teorijām, skaidroti uzņēmumu komunikācijas organizatoriskie procesi un interneta izmantošana uzņēmumu darbībā. Metodoloģijas daļā skaidrotas pētījuma izmantotās metodes. Empīriskajā daļa izstrādāta balstoties uz vairāku globālo organizāciju, speciālistu un pētnieku veiktajiem pētījumiem, raksturots un analizēts uzņēmumu tīkls „businessnetwork.lv”, kā arī aprakstīts un izanalizēts darba gaitā izstrādātais pētījums.en_US
dc.description.abstractBachelor’s thesis Business-to-business (B2B) marketing communication in social networks. The case of internet platform „businessnetwork.lv” main purpose is to find out, how companies from different sectors implement business-to-business (B2B) communication in social networks using internet platform „businessnetwork.lv. The theoretical basis of the Bachelor thesis is grounded on the business-to-business and marketing communication theories and relationship markething theories. Theoretical part describe the company’s organizational communication processes and the internet use in business activities. Methodology part explains the research methods used in work. Empirical part is developed on the basis of several global organizations, experts, researchers conducted research, internet platform „businessnetwork.lv” is described and analyzed as well as the results of the study.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectB2Ben_US
dc.subjectbizness biznesamen_US
dc.subjecte-biznessen_US
dc.subjectsociālie tīklien_US
dc.subjectbusinessnetwork.lven_US
dc.titleBizness biznesam (B2B) mārketinga komunikācija sociālajos tīklos. Platformas „businessnetwork.lv” gadījumsen_US
dc.title.alternativeBusiness-to-business (B2B) marketing communication in social networks. The case of internet platform „businessnetwork.lv”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record