Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos
Author
Zvejsalnieks, Matīss
Co-author
Latvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
Advisor
Seņkāne, Silva
Date
2015Metadata
Show full item recordAbstract
Bakalaura darba Zīmolu "Škoda" un "Citroen" komunikācija sociālajos tīklos, mērķis ir veikt zīmolu "Škoda" un "Citroen" sociālo tīklu komunikācijas analīzi Latvijā, un to savstarpēji salīdzināt. Darbā tiek apskatīti zīmolu sociālo tīklu konti vietnēs draugiem.lv, twitter.com un facebook.com.
Pētnieciskais jautājums : kāda ir zīmolu komunikācija sociālajos tīklos un kā mērķauditorija ir ar to apmierināta?
Darba teorētisko daļu veido teorētiskais raksturojums par zīmolu, sociālajiem tīkliem, kā arī mārketinga komunikāciju. Darbā pielietotās pētījuma metodes : kvantitatīvā kontentanalīze un aptauja.
Pētījuma rezultāti : zīmolu "Škoda" un "Citroen" ievietotais saturs pētāmajos tīklos ir vienāds, lai arī sociālie tīkli pēc to uzbūves un mērķa ir atšķirīgi. The aim of the bachelor thesis Communication of the brand "Škoda" and "Citroen" in social networks is to analyze brands "Škoda" and "Citroen" communication in social networks in Latvia and to mutually compare them. In research brands will be examined in the following networks – draugiem.lv, facebook.com and twitter.com.
The main question of the research: what is the brand communication in social networks like and how the audience is satisfied with it?
The theoretical part explains the brand, social networks as well as marketing communications. Research methods applied in the work are quantitative content analysis and survey.
Research results: content inserted in examined networks by brands "Škoda" and "Citroen" is equal, although the design and purpose of social networks is different.