Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Ritaen_US
dc.contributor.authorStafecka, Kristīneen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:07Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:07Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49063en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30192
dc.description.abstractReālās dzīves situāciju piemēru izmantošana pamatskolas skolēnu dabaszinātniskās izpratības pilnveidei. Kristīne Stafecka, maģistra darba vadītājs Dr. paed. Rita Birziņa. Maģistra darbs – 77 lappuses, 23 literatūras avoti, 11 pielikumi, 20 attēli. Latviešu valodā. Darba mērķis ir noskaidrot, kā reālās dzīves situāciju piemēru izmantošana ietekmē skolēnu dabaszinātniskās izpratības pilnveidi bioloģijas stundās. Darba autore veica darbības pētījumu. Pētījuma laikā tika aprobēti autores izveidotie mācību materiāli – darba lapas, kas saturēja reālās dzīves situāciju piemērus. Pētījuma rezultāti liecina, ka reālās dzīves situācijas piemēru izmantošana var palīdzēt skolēniem uzlabot rezultātus pārbaudes darbos un pilnveidot mācību procesu. Skolēnu un skolotāju attieksme pret reālās dzīves piemēru izmantošanu mācību stundās ir pozitīva un ir izrādīta vēlme, lai tie tiktu izmantoti biežāk.en_US
dc.description.abstractThe Use of Real-Life Examples in Biology Lessons to Develop Basic School Students' Scientific Literacy. Author of the Master Paper Kristīne Stafecka, Paper supervisor Dr. paed. Rita Birziņa. The Paper consists of 77 pages, 23 literary sources, 11 appendices and 20 pictures. The thesis is written in Latvian. The aim of the Thesis is to establish how student comprehension of scientific literacy is impacted by using examples of real life situations in biology lessons. The author of the Paper used action research. During the research the study materials, work books with real life situation examples created by the author of the Paper, have been approbated. The results of the research find that using examples of real life situations can help students to improve assessment results and study process. The attitude of both students and the teacher towards using the real life situation examples in study work is positive, and encourages more frequent use.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectdabaszinātniskās izpratībaen_US
dc.subjectdabaszinātniskās izpratības līmeņien_US
dc.subjectbioloģijas mācību stundas pamatskolāen_US
dc.subjectreālās dzīves situāciju piemēru izmantošanaen_US
dc.titleReālās dzīves situāciju piemēru izmantošana pamatskolas skolēnu dabaszinātniskās izpratības pilnveideien_US
dc.title.alternativeThe Use of Real-Life Examples in Biology Lessons to Develop Basic School Students' Scientific Literacyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record