Show simple item record

dc.contributor.advisorNikiforovs, Jurisen_US
dc.contributor.authorAntule, Agnijaen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:06:08Z
dc.date.available2015-07-08T01:06:08Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other49214en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30196
dc.description.abstractMaģistra darbs „Interaktīvās tāfeles izmantojamības iespējas „Perspektīvas” tēmas apguvei 8.klases vizuālās mākslas stundās” ir izstrādāts ar mērķi izpētīt interaktīvās tāfeles izmantojamības iespējas vizuālās mākslas stundās 8.klases „Perspektīvas” tēmas apguvei. Darbā pētītas teorētiskās nostādnes par mācību satura atlasi vizuālajā mākslā, par tēmu perspektīva, pusaudžu vecumposmu raksturojumu. Tika analizēts vizuālās mākslas standarts un programma. Darba gaitā veidoti uzdevumi interaktīvās tāfeles izmantojamības iespējām vizuālās mākslas stundās, kā arī mācību uzskates līdzekļi perspektīvas tēmas apguvei 8.klasē. Darba izpildes laikā tika pielietota gadījuma pētīšanas metode. Uzmanība tika pievērsta dokumentu izpētei un literatūras avotiem. Maģistra darba gaitā tika veikta anketēšana un pedagoģiskā novērošana. Maģistra darba izpildes laikā tika veikta pedagoģiskā izmēģinājuma darbība perspektīvas tēmas apgūšanai izmantojot interaktīvo tāfeli. Analizēti iegūtie rezultāti.en_US
dc.description.abstractThe master`s thesis „ Availability options of an interactive whiteboard in visual arts` lessons in the 8th grade in the acquirement of the theme „Perspective”” is created with the aim to research availability options of an interactive whiteboard in visual arts` lessons in the 8th grade in order to study “Perspective”. The theoretical approaches about the selection of the content of training about perspective in visual arts` lessons and the characterization of adolescents are investigated. The standards and program of visual arts` lessons are analyzed. The exercises for the availability options of an interactive whiteboard in visual arts` lessons are created, as well as visual aids for perspective in the 8th grade are constructed. The case study is used in the master`s thesis. The main attention is devoted to the research of the documents and theoretical literature. Questionnaire and pedagogical observation is conducted in the master`s thesis. During the master`s thesis pedagogical pilot experiment was performed in order to study perspective by using interactive whiteboard. The acquired results are analyzed.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectPedagoģijaen_US
dc.subjectPerspektīvaen_US
dc.subjectZīmēšanaen_US
dc.subjectVizuālā mākslaen_US
dc.subjectInteraktīvā tāfeleen_US
dc.subjectPrasmes, iemaņasen_US
dc.titleInteraktīvās tāfeles izmantojamības iespējas „Perspektīvas” tēmas apguvei 8.klases vizuālās mākslas stundāsen_US
dc.title.alternativeAvailability Options of an Interactive Whiteboard in Visual Arts` Lessons in the 8th Grade in the Acquirement of the Theme „Perspective”en_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record