Show simple item record

dc.contributor.advisorBeitika, Ievaen_US
dc.contributor.authorSmane, Lauraen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-07-08T01:08:34Z
dc.date.available2015-07-08T01:08:34Z
dc.date.issued2015en_US
dc.identifier.other50441en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/30712
dc.description.abstractBakalaura darba „Sabiedriskā pasūtījuma īstenošana un satura plānošana virszemes televīzijas bezmaksas apraides kanālos Latvijā: OTV gadījuma analīze” mērķis ir padziļināti izpētīt komerciālā kanāla „OTV” piedāvāto saturu pēc sabiedriskā pasūtījuma piedāvājuma, kā arī noskaidrot kanāla „OTV” sabiedriskā pasūtījuma piedāvāto raidījumu veidošanas kritērijus un satura plānošanu, tā izpildei izmantotas kvalitatīvā kontentanalīze metode un daļēji strukturētā intervija. Teorētiskā pamatojuma ietvaros ir apskatīta literatūra par sabiedriskā un komerciālā medija darbību, sabiedriskā pasūtījuma uzdevumiem, ziņu un tās atlases kritērijiem. Rezultāti liecina, ka kanāls „OTV” īstenojot sabiedriskā pasūtījuma daļu, nespēj definēt skaidrus kritērijus tematu atlasei un informācijas atainošanai.en_US
dc.description.abstractThe aim of the Bachelor thesis „The public remit implementation and content planning in free-of-charge terrestrial television channels broadcasting in Latvia: OTV case study” is in depth study of commercial channel OTV offered content by the public order offer and to find out the criteria and the content planning that makes the OTV Channel public service offer, the implementation was made using a qualitative content analysis method and semi-structured interview. Within the theoretical foundation the literature about the public and commercial media activities has been studied as well as such topics as public service offer tasks and the selection criteria. The results show that the Channel OTV by using public offer side cannot to define clear criteria for the topic selection and for displaying information.en_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectKomunikācijas zinātneen_US
dc.subjectziņasen_US
dc.subjecttelevīzijas kanālsen_US
dc.subjectsabiedriskie medijien_US
dc.subjectsabiedriskais pasūtījumsen_US
dc.subjectkomerciālā televīzijaen_US
dc.titleSabiedriskā pasūtījuma īstenošana un satura plānošana virszemes televīzijas bezmaksas apraides kanālos Latvijā: OTV gadījuma analīzeen_US
dc.title.alternativeThe public remit implementation and content planning in free-of-charge terrestrial television channels broadcasting in Latvia: OTV case studyen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record