Show simple item record

dc.contributor.advisorStašāne, Lolita
dc.contributor.authorBirnbauma, Egija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-02-06T02:02:00Z
dc.date.available2016-02-06T02:02:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other51952
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/31649
dc.description.abstractBakalaura darba temats ir „Nebanku kredītdevēju ”SMScredit” un ”InCREDIT GROUP” lojalitātes programmas un to novērtējums.” Darba mērķis ir lojalitātes programmu komunikācijas kanālu vērtējums un klientu vērtējums par programmu noderīgumu, to priekšrocībām un vai programmu darbības principi klientiem ir saprotami. Darbs sastāv no trīs daļām: teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Teorētiskajā daļā tiek pētīta literatūra par mārketingu, integrētā mārketinga komunikāciju, patērētāju uzvedību un klientu lojalitāti. Darba metodoloģiskajā daļā tiek aplūkota teorija par kvantitatīvo un kvalitatīvo pētījuma metodi – aptauju un fokusa grupu. Darba nobeigumā tiek izdarīti secinājumi, izvērtējot iegūtos datus. Izstrādāti ieteikumi lojalitātes programmu pilnveidošanai un uzlabošanai.
dc.description.abstractBachelor theme is „Non-bank crediting "SMScredit" and "InCREDIT GROUP" loyalty programs and their assessment.” Aim is loyalty program communication channel assessment and customer assessment of usefulness of the program, its benefits and if the programs or principles of operation is understandable for customers. The research paper consists of three parts: theoretical, methodological and empirical part. In theoretical chapter has been studied about marketing, integrated marketing communication, customer behaviour and customer loyalty. In methodological chapter had been studied literature about qualitative and quantitative research – questionnaire and focus group. In conclusion, rely on the evaluated data, is developed recommendations how to improve the loyalty programs.
dc.language.isoN/A
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectKomunikācijas zinātne
dc.subjectlojalitāte
dc.subjectlojalitātes programmas
dc.subjectlojalitātes veidošana
dc.subjectnebanku kredītdevēji
dc.subject”SMScredit”
dc.titleNebanku kredītdevēju ”SMScredit” un ”InCREDIT GROUP” lojalitātes programmas un to novērtējums
dc.title.alternativeNon-bank crediting "SMScredit" and "InCREDIT GROUP" loyalty programs and their assessment
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record