Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Rita
dc.contributor.authorJasēviča, Maija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:07:28Z
dc.date.available2016-07-02T01:07:28Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55366
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32099
dc.description.abstractJasēvičas M. maģistra darbs „ Tehnoloģiju izmantošana bioloģijas apguvē Jelgavas Valsts ģimnāzijas 11.klasē” Pētījuma aktualitāte pamatojas uz nepieciešamību pilnveidot tehnoloģiju lietošanu mācību procesā. Maģistra darba mērķis: izpētīt, kā tehnoloģiju izmantošana pilnveido bioloģijas apguvi 11. klasē tematā “Šūnu dalīšanās”. Darbā izmantotas divas pētījuma metodes aptauja (intervija, anketēšana) un kontenanalīze. Maģistra darbs apjoms 102 lappuses. Darba struktūra: anotācijas latviešu un angļu valodā; ievadu (3 lpp.); teorētiskā daļa ar 3 nodaļām, 4 apakšnodaļām un 8 att., (21 lpp.); empīriskā daļa ar 2 nodaļām, 10 apakšnodaļām, 26 att. un. 13.tabulām, (40 lpp.); secinājumi un ieteikumi ( 3lpp); pateicības (1lpp); izmantotā literatūra un informācijas avoti ( 2lpp.); pielikumi 10 ( 34 lpp.). Atslēgas vārdi: tehnoloģijas, informācijas komunikāciju tehnoloģijas (IKT), izglītības tehnoloģijas, bioloģijas apguves pilnveide.
dc.description.abstractJasēviča M. thesis "Use of biological Technology in Jelgava gymnasium 11 State class" Actuality of the study is based on the need to improve the use of technology in the learning process. The aim of the master's thesis: study how the use of technology enhances the learning of Biology class 11 topic "Cell Division". The work uses two methods of survey research (questionnaire and interview) and content analyze. Thesis written on 102 pages and contains the following parts: Annotations to the Latvian and English (p 2); Introduction (p3); The theoretical part with 3 divisions, subdivisions and 8 at 4., (p 21); Empirical part with 2 chapters, 10 subdivisions, 26 pictures and.13 the tables (p 40); Conclusions and recommendations (p 3); Thanksgiving (p 1); References and literature sources (p 2); Annex 10 (p 34 ); Key words: technology, information communication technology (ICT), education technology, biology learning development.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjecttehnoloģijas
dc.subjectinformācijas komunikāciju tehnoloģijas (IKT)
dc.subjectizglītības tehnoloģijas
dc.subjectbioloģijas apguves pilnveide
dc.titleTehnoloģiju izmantošana bioloģijas apguvē Jelgavas Valsts ģimnāzijas 11. klasē
dc.title.alternativeUse of Biological Technology in Jelgava Gymnasium 11 State Class
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record