Tūrisma galamērķa konkurētspējas elementu uztveres analīze Latvijas kontekstā.
Author
Krivdenko, Tatjana
Co-author
Latvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
Advisor
Medne, Ilze
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Ņemot vērā pieaugušo konkurenci tūrismā, konkurētspējas jautājums ir kļuvis par vienu no prioritātēm valstu tūrisma politikā. Viens no izaicinājumiem konkurētspējas pozīcijas saglabāšanā ir tās ietekmējošo elementu uztvere. Neatbilstošas tūrisma konkurētspējas stratēģijas izvēli izraisa tās elementu izpratnes trūkums. Maģistra darba mērķis ir izanalizēt tūrisma galamērķa konkurētspējas elementu uztveri Latvijas kontekstā. Lai sasniegtu mērķi, ir risināti šādi uzdevumi: tūrisma konkurētspējas elementu nozīmīguma izpēte, tūrisma konkurētspējas elementu apskats un uztveres analīze Latvijas kontekstā. Maģistra darbs tiek balstīts uz tūrisma sektora ekspertu intervēšanu un sekundāro datu analīzi, kas ļāva identificēt Latvijas tūrisma konkurētspējas sistēmas priekšrocības un nepilnības un izstrādāt iespējamos pārvaldības virzienus. Growing competition in tourism prioritizes competitiveness issues in countries’ tourism policies. One of the competitiveness challenges is related to the perception of its elements. Absence of competitiveness elements’ awareness results in inappropriate strategy enhancement. The objective of the Master thesis is to analyze tourism destination competitiveness elements perception in the context of Latvia. In order to achieve the objective, an explorative research of tourism competitiveness elements’ importance, review and perception analysis of Latvian competitiveness elements are done. Master thesis is based on tourism sector experts interviewing and secondary data analysis, which results in identification of strong and weak sides of Latvian tourism competitiveness system and development of possible management policies.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Starptautiskā tūrisma pieprasījums Latvijas lauku tūrismā
Jermaševiča, Marika (Latvijas Universitāte, 2009)Bakalaura darba tēma ir starptautiskā tūrisma pieprasījums Latvijas lauku tūrismā. Darba mērķis ir piedāvāt priekšlikumus lauku tūrisma veicināšanai starptautiskajā tūrisma tirgū Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām. ... -
Tūrisma produkts Madonas rajonā un tā virzīšana tūrisma tirgū
Lase-Vosele, Sanita (Latvijas Universitāte, 2010)Pirmajā nodaļā tiek apskatīts tūrisma produkta jēdziens, tā būtība un specifiskās īpatnības, kā arī noskaidroti tūrisma produkta līmeņi, tūrisma produkta dzīves cikls, Butlera tūrisma vietas dzīves cikls un noskaidroti ... -
Patērētāju apmierinātība ar tūrisma pakalpojuma produktu jaunatnes tūrisma mītnē „Profitcamp”
Zaņegina, Jeļena (Latvijas Universitāte, 2008)Maģistra darbā ar nosaukumu: „Patērētāju apmierinātība ar tūrisma pakalpojuma produktu jaunatnes tūrisma mītnē „Profitcamp”” ietvaros tiek pētīta un analizēta klientu apmierinātība Rīgas jauniešu viesnīcā „Profitcamp”, ...