Show simple item record

dc.contributor.advisorMedne, Ilze
dc.contributor.authorKrivdenko, Tatjana
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:09:10Z
dc.date.available2016-07-02T01:09:10Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53961
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32380
dc.description.abstractŅemot vērā pieaugušo konkurenci tūrismā, konkurētspējas jautājums ir kļuvis par vienu no prioritātēm valstu tūrisma politikā. Viens no izaicinājumiem konkurētspējas pozīcijas saglabāšanā ir tās ietekmējošo elementu uztvere. Neatbilstošas tūrisma konkurētspējas stratēģijas izvēli izraisa tās elementu izpratnes trūkums. Maģistra darba mērķis ir izanalizēt tūrisma galamērķa konkurētspējas elementu uztveri Latvijas kontekstā. Lai sasniegtu mērķi, ir risināti šādi uzdevumi: tūrisma konkurētspējas elementu nozīmīguma izpēte, tūrisma konkurētspējas elementu apskats un uztveres analīze Latvijas kontekstā. Maģistra darbs tiek balstīts uz tūrisma sektora ekspertu intervēšanu un sekundāro datu analīzi, kas ļāva identificēt Latvijas tūrisma konkurētspējas sistēmas priekšrocības un nepilnības un izstrādāt iespējamos pārvaldības virzienus.
dc.description.abstractGrowing competition in tourism prioritizes competitiveness issues in countries’ tourism policies. One of the competitiveness challenges is related to the perception of its elements. Absence of competitiveness elements’ awareness results in inappropriate strategy enhancement. The objective of the Master thesis is to analyze tourism destination competitiveness elements perception in the context of Latvia. In order to achieve the objective, an explorative research of tourism competitiveness elements’ importance, review and perception analysis of Latvian competitiveness elements are done. Master thesis is based on tourism sector experts interviewing and secondary data analysis, which results in identification of strong and weak sides of Latvian tourism competitiveness system and development of possible management policies.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectEkonomika
dc.subjecttūrisms
dc.subjecttūrisma galamērķa konkurētspēja
dc.subjecttūrisma konkurētspējas elementi
dc.subjecttūrisma galamērķa konkurētspējas elementu uztvere
dc.subjecttūrisma vietas pārvaldība
dc.titleTūrisma galamērķa konkurētspējas elementu uztveres analīze Latvijas kontekstā.
dc.title.alternativeAn analysis of the tourism destination competitiveness elements' perception in the context of Latvia.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record