Показать сокращенную информацию

dc.contributor.advisorZobena, Aija
dc.contributor.authorButkēviča, Anete
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-02T01:12:00Z
dc.date.available2016-07-02T01:12:00Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54532
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/32929
dc.description.abstractSkolu izglītības zinātnē pastāv pieņēmums, ka skolotāji ir pārmaiņu aģenti, kas spēj ieviest uzlabojumus skolēnu mācīšanās procesā. Darba mērķis ir izpētīt dabaszinātņu un matemātikas skolotāju-līderu kā aģentu darbību un tās aspektus inovatīvu mācību metožu difūzijas procesā, kurā tie nodod inovācijas citiem skolotājiem. Lai sasniegtu darba mērķi un atbildētu uz pētnieciskajiem jautājumiem, tika pielietota kvalitatīvā pētniecības metodoloģija. Darba rezultātu analīze sniedz aprakstošu skaidrojumu tam, kā skolotāji-līderi veicina sociālo inovāciju difūziju, ar kādiem šķēršļiem tie saskaras un kādas aģentu grupas ir iesaistītas šajā procesā. Darba noslēgumā tiek sniegta diskusija par turpmāko pētniecību un rekomendācijas skolotāju-līderu profesionālās darbības uzlabošanai un inovāciju difūzijas veicināšanai.
dc.description.abstractEducational science is putting forward teachers as change agents who are capable of bringing necessary improvements in how the students learning process is happening. The following research thesis aims to investigate how mathematics and science teachers-leaders act as agents to contribute to the process of social innovation diffusion where they diffuse innovations to other teachers. To reach this goal and answer the research questions qualitative research methodology is applied. Analysis of the results gives a descriptive explanation of how teachersleaders influence social innovation diffusion, what kind of other groups of agents are involved and what kind of obstacles teachers-leaders face in this process. Keywords: teachers-leaders, social innovation, innovation diffusion, teaching science and mathematics subjects, school leadership.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSocioloģija
dc.subjectskolotāji-līderi
dc.subjectsociālās inovācijas
dc.subjectinovāciju difūzija
dc.subjectdabaszinātņu un matemātikas mācīšana
dc.subjectskolas līderība
dc.titleDabaszinātņu un matemātikas skolotāji-līderi kā sociālo inovāciju difūzijas aģenti
dc.title.alternativeScience and mathematics teachers-leaders as agents of social innovation diffusion
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Файлы в этом документе

Thumbnail

Данный элемент включен в следующие коллекции

Показать сокращенную информацию