Show simple item record

dc.contributor.advisorĀbeļkalns, Ilvis
dc.contributor.authorVanags, Jānis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:02Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:02Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other54275
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33070
dc.description.abstractIzziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās sākumskolā Darba apjoms: 53 lpp., 36 bibliogrāfiskie nosaukumi, 4 pielikumi. Diplomdarbs izstrādāts pedagoģijas nozarē. Tas sastāv no 2 daļām: 1.daļā noskaidrota izziņas interešu pedagoģiski psiholoģisko nozīme, pētītas un analizētas zinātniskās nostādnes par sākumskolas vecuma bērnu raksturīgajām anatomiski fizioloģiskajām, psiholoģiskajām un sociālajām īpatnībām; 2.daļa ir praktiskā, kurā pētītas un analizētas izziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās. Pētījuma mērķis: pamatojoties uz teorētiskajām un praktiski pētnieciskajām nostādnēm noteikt izziņas interešu veidošanās iespējas sākumskolas vecuma skolēniem sporta stundā. Pētāmais jautājums: Kādas ir izziņas interešu veidošanās iespējas sākumskolas skolēniem sporta stundās? Pētījuma metodes: teorētiskās literatūras analīze, aptauja, eksperiments, datu statistiskā apstrāde, analīze. Pētījums veikts Rīgas Hanzas un Cesvaines vidusskolā. Pētījuma gaitā tika noskaidrots, ka, ļaujot skolēniem patstāvīgi izvēlēties noslēguma sportiskās aktivitātes sporta stundā, tiek veicināta skolēnu izziņas interešu veidošanās.
dc.description.abstractCognitive interest formation opportunities for sports activities at Primary school Amout of Work:53 pages., 36 Bibliographic names, 4 attachments. Diploma crafted pedagogy industry. It consists of 2 parts: Paragraph 1 established cognitive interest educational-psychological significance, investigated and analyzed scientific framework for primary school age children characteristic anatomical physiological, psychological and social peculiarities; Part 2 is a practical, which studied and analyzed cognitive interest formation opportunities for physical education classes. The study aims- Based on theoretical and practice research approaches, determine the cognitive interest formation possibilities of Primary age pupils sports lessons. Study question: allowing primary school pupils to independently choose the final sporting activities sporting hour, promotes pupils' cognitive interest formation ? Research methods: theoretical analysis of literature, survey, experiment, statistical data processing and analysis. The study was conducted in Riga Hanza and Cesvaine secondary school. During the research it was found that by allowing the students to independently choose the final sporting activities sporting hour, promotes pupils cognitive interest formation .
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectizziņa
dc.subjectinterese
dc.subjectvecumposms
dc.subjectsākumskola
dc.subjectsports
dc.titleIzziņas interešu veidošanās iespējas sporta nodarbībās sākumskolā
dc.title.alternativeCognitive interest formation opportunities for sports activities at Primary school
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record