Show simple item record

dc.contributor.advisorKumerdanka, Aira
dc.contributor.authorPūliņa, Silvija
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:07:36Z
dc.date.available2016-07-04T01:07:36Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other55424
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33164
dc.description.abstractBakalaura darba “Matemātikas mācību satura personīgā nozīmība pamatskolas skolēnam” mērķis bija izpētīt pieejas motivācijas veidošanai un izveidot metodiskus materiālus personiskās ieinteresētības veicināšanai matemātikas stundās. Darbu veido divas nodaļas. Pirmajā nodaļā ir apskatīts, kas ir motivācija, mācību motivācijas nosacījumi un personīgā nozīmība kā motivācijas veidotāja mācību procesā. Otrajā nodaļā ir sniegti autores veidotie metodiskie materiāli un ieteikumi. Metodiskie materiāli ir aprobēti 5. un 9. klasē.
dc.description.abstractThe aim of the Bachelors paper “Personal relevance in mathematics subject for secondary school student” was to investigate approaches to building motivation and create methodological materials for personal interest promoting in mathematics. Work has been divided in two chapters. The first chapter describes what is motivation, learning motivations’ conditions and the personal importance as motivator for learning process. In the second chapter are methodical materials and recommendations done by the author. Methodical materials were approbated in grades five and nine.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectmatemātikas saturs
dc.subjectpamatskolas skolēns
dc.subjectpersonīgā nozīmība
dc.subjectmotivācija
dc.titleMatemātikas mācību satura personīgā nozīmība pamatskolas skolēnam
dc.title.alternativePersonal relevance in mathematics subject for secondary school student
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record