Zur Kurzanzeige

dc.contributor.advisorFelcis, Renārs
dc.contributor.authorZuce-Tenča, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2016-07-04T01:11:51Z
dc.date.available2016-07-04T01:11:51Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.other53859
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/33920
dc.description.abstractDarba mērķis: izpētīt tiešās pirkšanas pulciņu kā alternatīva pārtikas izplatīšanas tīkla darbību Latvijā. Darba problēma: Pulciņa dalībnieki, kuri nedodas pie produktu ražotājiem, nevar būt pārliecināti par metodēm, kuras tiek izmantotas produktu ražošanas laikā, tāpēc jāuzticas bioloģiskās saimniecības sertifikātam. Atslēgvārdi: ilgtspējīgs patēriņš, zaļā apzināšanās, zaļā uzvedība, alternatīvie pārtikas tīkli, pārtikas izplatīšana. Pētījuma jautājumi: Kādā veidā tiek organizēti darbi tiešās pirkšanas pulciņos? Kādu iemeslu vadīti, cilvēki pievienojas tiešās pirkšanas pulciņiem? Kas ir tie aģenti, kas ir veicinājuši dalībnieku iesaisti tiešajā pirkšanā? Kas ir tie faktori, kas veicina dalībnieku uzticēšanos produktu ražotājiem, ar kuriem sadarbojas pulciņš? Kas ir tiešās pirkšanas pulciņi – neformāla organizācija vai tīkls? Datu ievākšanai izmantotas: daļēji strukturētas intervijas un novērojumi.
dc.description.abstractThe aim of the research: explore the direct buying clubs as an alternative food distribution network in Latvia. Work problem: Participants of the group which do not go to visit food producers, cannot be sure about that the methods that are used to produce the product, so they have to trust in organic farm certification. Research questions: How direct buying clubs organize their work? What reasons led people to join direct buying clubs? Which are those actors which encouraged participants to join direct buying? Which are the factors that promotes participants to trust in food producers, that cooperates with the club? What are direct buying clubs – informal organization or a network? Methods to collect the data: semi-structured interviews and observations. Keywords: sustainable consumption, green awareness, green behavior, alternative food networks, food distribution.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectSocioloģija
dc.subjectpārtikas izplatīšana
dc.subjectalternatīvie pārtikas tīkli
dc.subjectzaļā uzvedība
dc.subjectzaļā apzināšanās
dc.subjectilgtspējīgs patēriņš
dc.titleVietējās pārtikas izplatīšana: tiešās pirkšanas pulciņu gadījums
dc.title.alternativeLocal food distribution: the case of direct buying clubs
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Dateien zu dieser Ressource

Thumbnail

Das Dokument erscheint in:

Zur Kurzanzeige