Sociālā pedagoga un 1.-4. klašu audzinātāju sadarbības veicināšana Rīgas 92.vidusskolā
Author
Novosada, Natālija
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Raževa, Astrīda
Date
2016Metadata
Show full item recordAbstract
Natālijas Novosadas diplomdarbam “Sociālā pedagoga un 1. – 4. klašu audzinātāju sadarbības veicināšana Rīgas 92. vidusskolā”. Diplomdarba mērķis ir raksturot sociālā pedagoga un klašu audzinātāju sadarbību, izstrādāt un aprobēt programmu sociālā pedagoga un 1. – 4. klašu audzinātāju sadarbības veicināšanai Rīgas 92. vidusskolā. Teorētiskajā daļā tiek apskatīts vispārējais sadarbības jēdziens un sociālpedagoģiskās sadarbības būtība. Raksturots sociālā pedagoga un 1. – 4. klašu audzinātāju sadarbības saturs, formas un metodes. Praktiskajā daļā veikts pētījums par sociālā pedagoga un 1. – 4. klašu audzinātāju sadarbību vispārizglītojošās skolās, kā arī modelēta programma sociālā pedagoga un 1. – 4. klašu audzinātāju sadarbības veicināšanai Rīgas 92. vidusskolā un veikta tā aprobācija. Atslēgvārdi: klases audzinātājs, pamatizglītības pirmais posms, sadarbība, sociālais pedagogs, sociālpedagoģiskā sadarbība. of Natālija’s Novosada’s Bachelor Thesis, “Facilitating Cooperation Between the Social Pedagogue and Class Teachers of Grades 1- 4 in Riga Secondary School No. 92”. The goal of this Thesis is to describe a social pedagogue and class teacher cooperation, to develop and to approbate a program of a social pedagogue and the 1st-4th class teacher’s promoting cooperation in Riga 92 Secondary School. In the theoretical part is reviewed the overall concept of cooperation and main point of sociopedagogical cooperation. Described a social pedagogue and the 1st-4th class teachers co-operation’s contents, forms and methods. In the practical part has been done the research of a social pedagogue and the 1st-4th class teachers cooperation in general education schools, as well as the program of social pedagogue and 1st - 4th class teacher’s promoting cooperation in Riga 92 secondary school was modeled. In addition, approbation of the program was performed. Keywords: class teacher, cooperation, primary education, social pedagogue, social pedagogical co-operation.