Jautājumu izmantošana bioloģijas un ģeogrāfijas stundās skolēnu mācīšanās pilnveidei
Author
Valaine, Laura
Co-author
Latvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
Advisor
Birziņa, Rita
Date
2017Metadata
Show full item recordAbstract
Valaine L., zinātniskais vadītājs Dr. paed.,Birziņa R. Bakalaura darbs, 45 lapaspuses, 10 attēli, 15 tabulas, 22 literatūras avoti, 12 pielikumi. Latviešu valodā. Darbā ir apskatīti jautājumi, kas saistīti ar skolēnu motivāciju un interesi mācību stundu laikā, to ietekmējošiem faktoriem un skolotāja ieguldījumu intereses un motivācijas rosināšanā uzdodot dažāda izziņas līmeņa un tipa jautājumus pēc Blūma taksonomijas līmeņiem. Darba mērķis ir noskaidrot, kā skolotāja uzdotie jautājumi atbilstoši mācību stundas fāzēm pilnveido un motivē skolēnu mācīšanos. Veikts pētījums par skolēnu interesi un motivāciju, dabaszinātņu skolotāju uzdoto jautājumu un mācību grāmatas satura atbilstību Blūma taksonomijas līmeņiem. Noskaidrots ka dažādu līmeņu jautājumu uzdošana stundu laika sekmē skolēnu mācīšanos. Manager of the job leading researcher, Dr. paed. Birziņa R. Bachelor thesis, p. 45.,10 figures, 15 tables, 22 literature references and 12 appendices. In latvian language. The paper examines the issues related to the pupils motivation and developement of interest in lessons, the influencing factors and the teacher's contribution to lessons by asking different Bloom’s taxanomy cognitive level questions, which are also stimulating, interesting and motivating. The aim is to find out how the teachers asked questions in accordance with the lessons phases develops and motivate student learning improvement. A study of pupils interest and motivation, showed that different levels of questions at lessons contribute to student learning improvement.