Show simple item record

dc.contributor.advisorBirziņa, Rita
dc.contributor.authorValaine, Laura
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ķīmijas fakultāte
dc.date.accessioned2017-07-01T01:08:25Z
dc.date.available2017-07-01T01:08:25Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.other58668
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/35116
dc.description.abstractValaine L., zinātniskais vadītājs Dr. paed.,Birziņa R. Bakalaura darbs, 45 lapaspuses, 10 attēli, 15 tabulas, 22 literatūras avoti, 12 pielikumi. Latviešu valodā. Darbā ir apskatīti jautājumi, kas saistīti ar skolēnu motivāciju un interesi mācību stundu laikā, to ietekmējošiem faktoriem un skolotāja ieguldījumu intereses un motivācijas rosināšanā uzdodot dažāda izziņas līmeņa un tipa jautājumus pēc Blūma taksonomijas līmeņiem. Darba mērķis ir noskaidrot, kā skolotāja uzdotie jautājumi atbilstoši mācību stundas fāzēm pilnveido un motivē skolēnu mācīšanos. Veikts pētījums par skolēnu interesi un motivāciju, dabaszinātņu skolotāju uzdoto jautājumu un mācību grāmatas satura atbilstību Blūma taksonomijas līmeņiem. Noskaidrots ka dažādu līmeņu jautājumu uzdošana stundu laika sekmē skolēnu mācīšanos.
dc.description.abstractManager of the job leading researcher, Dr. paed. Birziņa R. Bachelor thesis, p. 45.,10 figures, 15 tables, 22 literature references and 12 appendices. In latvian language. The paper examines the issues related to the pupils motivation and developement of interest in lessons, the influencing factors and the teacher's contribution to lessons by asking different Bloom’s taxanomy cognitive level questions, which are also stimulating, interesting and motivating. The aim is to find out how the teachers asked questions in accordance with the lessons phases develops and motivate student learning improvement. A study of pupils interest and motivation, showed that different levels of questions at lessons contribute to student learning improvement.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectjautājumu veidi
dc.subjectBlūma taksonomija
dc.subjectstundas fāzes
dc.subjectbioloģijas un ģeogrāfijas mācību priekšmets
dc.subjectskolēnu zināšanas, prasmes
dc.titleJautājumu izmantošana bioloģijas un ģeogrāfijas stundās skolēnu mācīšanās pilnveidei
dc.title.alternativeUse of questions in biology and geography lessons for pupils learning improvement
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record