Bigbank A/S tēla attīstīšana zīmola vizuālās identitātes maiņas rezultātā.
Автор
Bērziņa, Lāsma
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Danovičs, Vadims
Дата
2017Metadata
Показать полную информациюАннотации
Maģistra darba mērķis ir, pamatojoties uz teorijas sniegtajām atziņām par zīmola būtību un zīmola maiņas teorētiskajiem aspektiem, kā arī uz eksperta intervijas un respondentu aptaujas rezultātiem, novērtēt sabiedrības informētību un attieksmi pret Bigbank AS jauno vizuālo identitāti un izstrādāt priekšlikumus uzņēmuma komunikācijas pilnveidošanai zīmola tēla attīstīšanai nākotnē. Darbs ir strukturēts un sastāv no četrām daļām. Pirmajā daļā tiek veikta zīmola būtības un to teorētisko aspektu analīze, dažādu autoru viedokļu un uzskatu salīdzināšana. Otrajā daļā tiek veikta zīmola maiņas procesa teorētisko aspektu analīze, tiek aplūkoti zīmola maiņas iemesli, kā arī iespējamie zīmola maiņas procesu veidi un iespējas. Trešajā daļā tiek izvērtēta pētāmā uzņēmuma Bigbank AS darbība, izanalizēti zīmola elementi, to attīstība un evolūcija gadu gaitā. Darba ceturtajā daļā veikta pilotaptauja par sabiedrības informētību un attieksmi pret pētāmā uzņēmuma vizuālās identitātes maiņu, kā arī tiek veiktas divas ekspertu intervijas par zīmola jaunās identitātes novērtējumu tās pirmajā darbības gadā Latvijā no uzņēmuma viedokļa. Darba rezultātā tika secināts, ka uzņēmuma Bigbank AS pirmajā darbības gadā Latvijā zīmola jaunā vizuālā identitāte ieviesta veiksmīga, ko apliecina gan respondentu aptaujas rezultāti, gan arī ekspertu paustais viedoklis par to, kā jaunā identitāte ietekmējusi uzņēmuma darbības rezultātus. Darba apjoms ir 96 lappuses, iekļaujot 8 tabulas, 20 attēlus un 9 pielikumus. The goal of master thesis "Corporate image development in a result of visual identity change for Bigbank JSC " is to perform communicative analysis for company’s implemented visual identity change based on the theoretic materials about branding and rebranding process, expert interviews and survey results as well as come up with proposals for the improvement of communication process for corporate image development in the future. The paper consists of four parts. The first part contains analysis of brand essence and its theoretical aspects as well as comparison of different authors views and opinions on subject. The second part contains analysis of rebranding process and its theoretical aspects; reasons, ways and opportunities for rebranding implementation. In the third part analysis of Bigbank brand elements, development and evolution over the years is made. In the last – fourth - part pilot survey of public awareness and feelings towards new brand visual identity and two expert interviews with company employees are made in order to find out rebranding effectivity in its first year in Latvia. In a result, author came to the conclusion that the company Bigbank JSC in its first year under their new visual identity in local market can be evaluated as successful. Those statements are based on survey results as well as on expert interviews in which experts shared their opinions to what extent the new visual identity had impact on the company's performance. This master thesis consists of 96 pages, including 8 tables, 20 figures and 9 appendices.
Collections
Related items
Showing items related by title, author, creator and subject.
-
Dansukker zīmola analīze: pozitīvais un negatīvais zīmola tēla veidošanā Latvijā.
Lovniece, Ivonna (Latvijas Universitāte, 2013)Darba tēma: Dansukker zīmola tēla veidošana Latvijā. Darba mērķis: izpētīt Dansukker zīmola tēla veidošanos un dažādu komunikācijas iespēju izmantošanas ietekmi uz to. Hipotēze: Dansukker zīmola tēla attīstības kvalitāte ... -
Fazer maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā
Vecenāne, Santa (Latvijas Universitāte, 2016)Darba tēma ir “Fazer” maizes zīmola komunikācija: zīmola atpazīstamība maizes lietotāju auditorijā. Šī darba mērķis ir noskaidrot uzņēmuma “Fazer” maizes zīmola atpazīstamību maizes lietotāju vidū un izpētīt kas to ietekmē. ... -
Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs
Kūla, Anete (Latvijas Universitāte, 2008)Bakalaura darba tēma ir „Racionālie un emocionālie zīmola identitātes veidošanas elementi. Dino Zoo centra zīmola komunikācijas piemērs”. Darbs sastāv no trim daļām – teorētiskās, metodoloģiskās un empīriskās daļas. Pirmajā ...