• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • English 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
  •   DSpace Home
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Ekonomikas un sociālo zinātņu fakultāte / Faculty of Economics and Social Sciences
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Klientu apmierinātība un tās novērtējums Jūrmalā

Thumbnail
View/Open
303-58922-Savicka_Rita_VadZ030837.pdf (1.376Mb)
Author
Savicka, Rita
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Bērziņa, Kristīne
Date
2017
Metadata
Show full item record
Abstract
Bakalaura darba tēma ir „ Klientu apmierinātība un tās novērtējums Jūrmalā”. Bakalaura darba mērķis ir noskaidrot klientu apmierinātību ar Jūrmalu kā tūrisma vietu un izstrādāt priekšlikumus tās pilnveidošanai. Bakalaura darbs sastāv no trīs nodaļām ar apakšnodaļām. Pirmā nodaļa ietver tūrisma vietu un klientu apmierinātību kopumā. Otrajā nodaļā tiek pētīta Jūrmala kā kūrortpilsēta ar tajā ietveramiem objektiem un to aprakstu. Trešajā nodaļā izpētīta klientu apmierinātība ar Jūrmalu kā tūrisma vietu, tiek sniegti priekšlikumi tās pilnveidošanai un uzlabošanai. Bakalaura darba apjoms ir 57 lappuses, tajā ietvertas 3 tabulas un 28 attēli, kā arī izmantoti 37 literatūras avoti, t.sk. 14 svešvalodā. Darbam pievienoti trīs pielikums. Atslēgvārdi: Tūrisma vieta, tūrisma galamērķis, klientu apmierinātība, Jūrmala kā kūrortpilsēta.
 
Theme of this bachelor`s paper is “Customer`s satisfaction and its evaluation in Jurmala” The aim of the bachelor`s paper is to clarify customer`s satisfaction with Jurmala like tourism place and to develop proposals for its improvement. The bachelor consists of three chapters. The first chapter is meaning of tourism place and customer`s satisfaction overall. The second chapter describes investigation of Jurmala like resort city, its tourism objects and its descriptions. The third chapter includes investigation of customer`s satisfaction with Jurmala like tourism place, puts forward proposals for its improving and consummating. Keywords: tourism place, tourism destination, customer`s satisfaction, Jurmala like resort city.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/36416
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (BVEF) / Bachelor's and Master's theses [8528]

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

Login

Statistics

View Usage Statistics

University of Latvia
Contact Us | Send Feedback
Theme by 
@mire NV