Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Daiga
dc.contributor.authorGavilovska, Līga
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-02-02T02:02:05Z
dc.date.available2018-02-02T02:02:05Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other62196
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38039
dc.description.abstractKvalifikācijas darba mērķis ir izpētīt 3-4 gadus vecu bērnu pētnieciskās prasmes attīstību pirmsskolas pedagoģiskajā procesā, iepazīstinot ar dabu. Kvalifikācijas darbā analizētas pedagoģiskās, psiholoģiskās un metodiskās atziņas par pētnieciskās prasmes būtību un attīstību atbilstoši 3-4 gadus vecu bērnu attīstības īpatnībām, atlasītas piemērotākās metodes pētniecisko prasmju attīstībai, iepazīstinot 3-4 gadus vecus bērnus ar dabu pirmsskolā. Teorētiskas analīzes rezultātā izveidoti pētnieciskās prasmes līmeņi, kritēriji un rādītāji atbilstoši 3-4 gadus veciem bērniem. Veikts pedagoģiskais eksperiments, lai noskaidrotu 3-4 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstību.
dc.description.abstractThe purpose of the qualification work is to study the development of research skills of children aged 3-4 years in pre-school pedagogical process, while they are getting acquainted with nature.The qualification work analyzes the pedagogical, psychological and methodological discoveries. These discoveries is about the essence and development of research skills wich according to 3-4 year old infant's develompment peculiarity. In qualification work select the most appropriate methods for the development of research skills, introducing 3-4 year old children with nature in preschool, as well as pedagogical observation, to find out the level of research skills of 3-4 years old children. As a result of the theoretical analysis, the levels, criteria and indicators of research skills developed according to 3-4-year-old children were created.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectbērnu attīstība
dc.subjectdaba
dc.subjectpētniecība
dc.subjectpētnieciskās prasmes
dc.subjectdarba formas
dc.title3-4 gadus vecu bērnu pētniecisko prasmju attīstība, iepazīstinot ar dabu
dc.title.alternativeDevelopment on exploration skills in tree to four year old children who are introduced to the nature
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record