Show simple item record

dc.contributor.advisorDaniela, Linda
dc.contributor.authorOzoliņa, Liene
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:05:30Z
dc.date.available2018-06-30T01:05:30Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64957
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38491
dc.description.abstractMaģistra darba “Skolēnu vizuālā pratība zināšanu konstruēšanai Latvijas un pasaules vēsturē” mērķis – izzināt, kā vizuālā pratība sekmē skolēnu zināšanu konstruēšanu Latvijas un pasaules vēstures apguvē. Pētījuma problēma - vizuālās pratības integrācija Latvijas un pasaules vēstures mācību procesā zināšanu konstruēšanai. Izmantots darbības pētījuma dizains un šādas metodes: kontentanalīze, anketa, dokumentu analīze. Sagatavots un īstenots nodarbību cikls par maģistra darba tematiku, kas tika realizēts LU Vēstures un filozofijas fakultātē. Pētījumu laukā netika konstatēta vienprātība, tādēļ ir ieskicētas pieejas, uzdevumu piemēri un vērtēšanas kritēriji, ko var izmantot uzlabojot vizuālo informācijas avotu integrāciju mācību procesā un tie ir atvērti diskusijām.
dc.description.abstractThe aim of the master's thesis “The Students` Visual Literacy for Knowledge Construction in the History of Latvia and the World” - to research how the visual literacy promotes students' knowledge construction in the acquisition of the history of Latvia and the world. Research problem - integration of visual literacy in the process of knowledge construction in the history of Latvia and the world. The activity research design was chosen, following methods were used: content analysis, questionnaire, document analysis. A cycle of lectures was implemented at the UL Faculty of History and Philosophy. In the field of research, there was no consensus, thus, approaches, task examples and evaluation criteria are outlined that can be used to improve the integration of visual information sources into the learning process and are open to discussion.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectvizuālā
dc.subjectpratība
dc.subjectzināšanu
dc.subjectkonstruēšana
dc.subjectvēsture
dc.titleSkolēnu vizuālā pratība zināšanu konstruēšanai Latvijas un pasaules vēsturē
dc.title.alternativeThe students visual literacy for knowledge construction in the history of Latvia and the world
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record