Partizānu mārketinga izmantošanas iespējas jaunu uzņēmumu mārketinga komunikācijā B2C tirgū.
Author
Reihmanis, Roberts
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Dimante, Džineta
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Šī maģistra darba mērķis ir novērtēt partizānu mārketinga izmantošanas iespējas jaunu komersantu mārketinga komunikācijā B2C tirgū. Pieaugot informācijas pieejamībai globālajā tīmeklī, uzņēmumiem jāveic arvien lielākas pūles, lai jēgpilni uzrunātu patērētāju auditoriju un izceltos starp saviem konkurentiem. Galvenie autora secinājumi ir, ka mūsdienu tehnoloģiju attīstības laikā, partizānu mārketings ieņem arvien lielāku lomu uzņēmumu mārketinga komunikācijā. Partizānu mārketinga zemās izmaksas un plašās auditorijas aptveršanas iespējas uzņēmumiem paver jaunas iespējas mārketinga jomā. Maģistra darbu veido ievads, trīs nodaļas, secinājumi un priekšlikumi, kā arī izmantoto literatūras avotu saraksts un pielikumi. This Master’s thesis aim is to evaluate the usage opportunities of guerilla marketing in new companies’ marketing communication in B2C market. In the information era, companies need to devote more resources than ever to meaningfully address their customer target audience and stand out among competitors. Authors main conclusions are that in the current technology era guerilla marketing is taking a more important role in the marketing communication. The low implementation costs and high potential for addressing the target audience, offers vast opportunities for new companies. This Master’s thesis consists of introduction, three sections, conclusions and recommendations as well as the list of literature sources used and annexes.