Show simple item record

dc.contributor.advisorDimante, Džineta
dc.contributor.authorReihmanis, Roberts
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-06-30T01:08:13Z
dc.date.available2018-06-30T01:08:13Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64052
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/38824
dc.description.abstractŠī maģistra darba mērķis ir novērtēt partizānu mārketinga izmantošanas iespējas jaunu komersantu mārketinga komunikācijā B2C tirgū. Pieaugot informācijas pieejamībai globālajā tīmeklī, uzņēmumiem jāveic arvien lielākas pūles, lai jēgpilni uzrunātu patērētāju auditoriju un izceltos starp saviem konkurentiem. Galvenie autora secinājumi ir, ka mūsdienu tehnoloģiju attīstības laikā, partizānu mārketings ieņem arvien lielāku lomu uzņēmumu mārketinga komunikācijā. Partizānu mārketinga zemās izmaksas un plašās auditorijas aptveršanas iespējas uzņēmumiem paver jaunas iespējas mārketinga jomā. Maģistra darbu veido ievads, trīs nodaļas, secinājumi un priekšlikumi, kā arī izmantoto literatūras avotu saraksts un pielikumi.
dc.description.abstractThis Master’s thesis aim is to evaluate the usage opportunities of guerilla marketing in new companies’ marketing communication in B2C market. In the information era, companies need to devote more resources than ever to meaningfully address their customer target audience and stand out among competitors. Authors main conclusions are that in the current technology era guerilla marketing is taking a more important role in the marketing communication. The low implementation costs and high potential for addressing the target audience, offers vast opportunities for new companies. This Master’s thesis consists of introduction, three sections, conclusions and recommendations as well as the list of literature sources used and annexes.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectpartizānu mārketings
dc.subjectnetradicionālais mārketings
dc.subjectvirālais mārketings
dc.subjectkrūmu mārketings
dc.titlePartizānu mārketinga izmantošanas iespējas jaunu uzņēmumu mārketinga komunikācijā B2C tirgū.
dc.title.alternativeGuerilla marketing usage opportunities in new companie's marketing communication in B2C market.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record