dc.contributor.advisor | Laganovska, Egija | |
dc.contributor.author | Vīgupa, Gunita | |
dc.contributor.other | Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte | |
dc.date.accessioned | 2018-07-02T01:05:31Z | |
dc.date.available | 2018-07-02T01:05:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.other | 64823 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39524 | |
dc.description.abstract | Diplomdarba tēma : Bērnu ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu sociālo prasmju pilnveidošana rīta cēliena ritma nodarbībās Darba zinātniskā vadītāja : Mg. paed. Egija Laganovska Diplomdarba mērķis ir izpētīt ritma nozīmi pedagoģiskā darbā ar 7-14 gadu vecuma bērniem. Pētīt uz ritma pamatiem balstīta rīta cēliena nodarbību ietekmi uz sociālo prasmju pilnveidošanā bērniem ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu. Diplomdarbs sastāv no 4 daļām ar 9 apakšnodaļām. Darbs kopumā izklāstīts 68 lappusēs, tajā iekļauti 7 attēli . Izmantoti 44 literatūras avoti un pievienoti 2 pielikumi. Atslēgvārdi: Ritms, garīgās attīstības traucējumi, sociālās prasmes | |
dc.description.abstract | Bachelor Thesis: Morning routine effect on development of social skills for children with moderate and severe mental development disorder. Scientific supervisor of work: M. Ed. Egija Laganovska The aim of the diploma paper is to study the role of rhythm in pedagogical work with children aged 7-14. To study the effect of classes based on rhythmic activities on the improvement of social skills in children with moderate and severe mental disorders. Diploma paper consists of 4 parts with 9 subdivisions. Work consists of 68 pages, including 7 pictures. Used 44 literature sources and attached 2 attachments. Keywords: Rhythm, mental disorders, social skills. | |
dc.language.iso | lav | |
dc.publisher | Latvijas Universitāte | |
dc.rights | info:eu-repo/semantics/openAccess | |
dc.subject | Pedagoģija | |
dc.subject | Ritms | |
dc.subject | garīgās attīstības traucējumi | |
dc.subject | sociālās prasmes | |
dc.subject | skola | |
dc.title | Bērnu ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu sociālo prasmju pilnveidošana rīta cēliena ritma nodarbībās | |
dc.title.alternative | Morning routine effect on developmnet of social skills for children with moderate un severe mental development disorder | |
dc.type | info:eu-repo/semantics/bachelorThesis | |