Show simple item record

dc.contributor.advisorLaganovska, Egija
dc.contributor.authorVīgupa, Gunita
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-02T01:05:31Z
dc.date.available2018-07-02T01:05:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64823
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/39524
dc.description.abstractDiplomdarba tēma : Bērnu ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu sociālo prasmju pilnveidošana rīta cēliena ritma nodarbībās Darba zinātniskā vadītāja : Mg. paed. Egija Laganovska Diplomdarba mērķis ir izpētīt ritma nozīmi pedagoģiskā darbā ar 7-14 gadu vecuma bērniem. Pētīt uz ritma pamatiem balstīta rīta cēliena nodarbību ietekmi uz sociālo prasmju pilnveidošanā bērniem ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu. Diplomdarbs sastāv no 4 daļām ar 9 apakšnodaļām. Darbs kopumā izklāstīts 68 lappusēs, tajā iekļauti 7 attēli . Izmantoti 44 literatūras avoti un pievienoti 2 pielikumi. Atslēgvārdi: Ritms, garīgās attīstības traucējumi, sociālās prasmes
dc.description.abstractBachelor Thesis: Morning routine effect on development of social skills for children with moderate and severe mental development disorder. Scientific supervisor of work: M. Ed. Egija Laganovska The aim of the diploma paper is to study the role of rhythm in pedagogical work with children aged 7-14. To study the effect of classes based on rhythmic activities on the improvement of social skills in children with moderate and severe mental disorders. Diploma paper consists of 4 parts with 9 subdivisions. Work consists of 68 pages, including 7 pictures. Used 44 literature sources and attached 2 attachments. Keywords: Rhythm, mental disorders, social skills.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subjectRitms
dc.subjectgarīgās attīstības traucējumi
dc.subjectsociālās prasmes
dc.subjectskola
dc.titleBērnu ar vidēju un smagu garīgās attīstības traucējumu sociālo prasmju pilnveidošana rīta cēliena ritma nodarbībās
dc.title.alternativeMorning routine effect on developmnet of social skills for children with moderate un severe mental development disorder
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record