Show simple item record

dc.contributor.advisorReinholde, Iveta
dc.contributor.authorJaundžeikars, Arvis
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Sociālo zinātņu fakultāte
dc.date.accessioned2018-07-04T01:04:45Z
dc.date.available2018-07-04T01:04:45Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other64766
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/40638
dc.description.abstractBakalaura darbā “Kvalitātes vadība publiskajā sektorā” tiks pētīta KVS publiskā sektora organizācijās. Tiks noskaidrots, kā kvalitātes vadības ieviešana organizācijā maina tās darbību. Darba mērķis ir izpētīt publiskajā sektorā ieviestās KVS standartus, to priekšrocības un trūkumus un ietekmi uz organizācijas darbību, kā arī sniegt priekšlikumus šī jautājuma pilnveidošanai un attīstīšanai. Bakalaura darbā pēc teoriju un KVS pamatprincipu analīzes, ir pētītas dažādu nozaru publiskā sektora organizācijas Latvijā, salīdzinot atbildīgo personu nostāju un atbildes attiecīgajos jautājumos, izmantojot intervēšanas metodi. Darbā izmantotas arī kvalitatīvās pētniecības metodes. Analizēti klientu apkalpošanas dati, izmantojot salīdzinošo, anatītisko un aprakstošās metodes. Bakalaura darbs sastāv no trijām nodaļām, 9 apakšnodaļām, apzīmējuma saraksta, informācijas avotu saraksta, kā arī no pielikumiem.
dc.description.abstractIn the bachelor thesis “Quality management in public sector” will be analysed quality system management cases of public sector organisations. In the thesis will be clarified how quality management system improved work of organisation. The aim of thesis is to explore different standards of quality management system, benefits and disadvantages of the system, to analyze impact on organisation, as well as collect proposals on improvement of issue. In the bachelor thesis based on analyze of theories and principles of quality management system, will be explore different public sector organisations of different working segments. Answers and opinion of responsible persons on quality management will be compare On the thesis are used different quantitative research methods. In thesis is analyzed data of customer satisfaction, used comparative, analytic and descriptive methods. Bachelor thesis consists of three chapters, 9 subdivisions, list of abbreviations, list of literature sources and additions.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPolitikas zinātne (politoloģija)
dc.subjectkvalitāte
dc.subjectpubliskais sektors
dc.subjectkvalitātes vadība
dc.subjectstandartizācija
dc.subjectpakalpojumi
dc.titleKvalitātes vadība publiskajā sektorā
dc.title.alternativeQuality management in public sector
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record