Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Author "Laganovska, Egija"
Now showing items 41-60 of 91
-
Logopēda un ortodonta sadarbības nozīme skaņu izrunas traucējumu mazināšanā 5 - 6 gadu veciem bērniem
Vaļavko-Čenere, Dace (Latvijas Universitāte, 2017)Diplomdarba nosaukums: "Logopēda un ortodonta sadarbības nozīme skaņu izrunas traucējumu mazināšanā 5 - 6 gadu veciem bērniem." Darba autore: Dace Vaļavko-Čenere Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Darba ... -
Logopēda un pedagoga sadarbība lasītprasmes pilnveidē 1. klases skolēniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem
Vilcāne, Madara (Latvijas Universitāte, 2022)Maģistra darba nosaukums: Logopēda un pedagoga sadarbība lasītprasmes pilnveidē 1. klases skolēniem ar fonētiski fonemātiskiem traucējumiem. Darba autore: Madara Vilcāne Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska. ... -
Logopēda un pirmsskolas skolotāja sadarbība fonētiski fonemātisko traucējumu mazināšanā 5 – 6 gadus veciem bērniem
Romanovska, Krista (Latvijas Universitāte, 2019)Maģistra darba nosaukums: Logopēda un pirmsskolas skolotāja sadarbības iespējas fonētiski fonemātisko traucējumu mazināšanā 5 – 6 gadus veciem bērniem. Darba autore: Krista Romanovska. Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. ... -
Logopēdiskās pasakas 5 - 6 gadus veciem bērniem skaņu izrunas pilnveidei
Supe, Sintija (Latvijas Universitāte, 2021)Maģistra darba nosaukums ir “Logopēdiskās pasakas 5 – 6 gadus veciem bērniem skaņu izrunas pilnveidei”. Pētījuma mērķis – izpētīt, kā metodiskais materiāls – autores sacerētās logopēdiskās pasakas sekmē bērnu skaņu izrunas ... -
Logopēdu un vecāku sadarbība valodas sistēmas nepietiekamas attīstības korekcijas darbā 7 – 11 gadus veciem bērniem
Bērziņa, Ilze (Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarbs: “Logopēdu un vecāku sadarbība valodas sistēmas nepietiekamas attīstības korekcijas darbā 7 – 11 gadus veciem bērniem”. Diplomdarba autore: Ilze Bērziņa Diplomdarba vadītāja: Mg.paed., Egija Laganovska Pētījuma ... -
Logoritmika fonemātiskās uztveres pilnveidē 5-6 gadus veciem bērniem
Kivliša, Anda (Latvijas Universitāte, 2019)Maģistra darba nosaukums: “Logoritmika fonemātiskās uztveres pilnveidē 5 – 6 gadus veciem bērniem”. Pētījuma mērķis: veicināt fonemātiskās uztveres pilnveidošanu Pētījuma jautājums: logoritmika pilnveido fonemātisko uztveri ... -
Logoritmika kā runas attīstības līdzeklis bērnam ar jauktiem attīstības traucējumiem
Sarskova, Veronika (Latvijas Universitāte, 2019)Tēma „Logoritmika kā runas attīstības līdzeklis bērnam ar jauktiem attīstības traucējumiem”. Mērķis: Pētīt logoritmikas ietekmi uz runas un psihisko procesu attīstību bērniem ar jauktiem attīstības traucējumiem pirmsskolā. ... -
Logoritmikas elementu izmantošana grupu nodarbībās runas pilnveidei 3 – 4 gadus veciem bērniem
Laduša, Aiva (Latvijas Universitāte, 2021)Darba nosaukums: Logoritmikas elementu izmantošana grupu nodarbībās runas pilnveidei 3 – 4 gadus veciem bērniem. Darba autore: Aiva Laduša Darba vadītāja: Mg. paed. Egija Laganovska Darba saturs: 77 lpp., 9 attēli, 5 ... -
Logoritmikas izmantošana skaņu izrunas traucējumu mazināšanā 4-5 gadus veciem bērniem
Postevaja, Jūlija (Latvijas Universitāte, 2020)Diplomdarba temats – Logoritmikas izmantošana skaņu izrunas traucējumu mazināšanā 4-5 gadus veciem bērniem. Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pārbaudīt logoritmikas ietekmi skaņu izrunas traucējumu korekcijai ... -
Logoritmikas izmantošana skaņu izrunas traucējumu mazināšanā 5-6 gadus veciem bērniem
Šorina, Inga (Latvijas Universitāte, 2018)Diplomdarba temats: „Logoritmikas izmantošana skaņu izrunas traucējumu mazināšanā 5 — 6 gadus veciem bērniem” Darba autore: Inga Šorina Zinātniskā vadītāja: Mg.paed. Egija Laganovska Darba apjoms: 65 lpp., 16 tabulas, 5 ... -
Logoritmikas izmantošana vārdu krājuma paplašināšanā bērniem no 2 līdz 3 gadiem vecumā
Voronka, Ļubova (Latvijas Universitāte, 2016)Bakalaura darba tēma: Logoritmikas izmantošana vārda krājuma paplašināšanā bērniem vecumā no 2 līdz 3 gadiem. Bakalaura darba autore: Ļubova Voronka. Zinātniskais vadītājs: Mg. paed. Egija Laganovska. Darbā apkopota teorija ... -
Montesori materiālu izmantošana fonētiski fonemātisku traucējumu mazināšanā 5-6 gadus veciem bērniem
Bogdanova, Elīna (Latvijas Universitāte, 2021)Elīnas Bogdanovas diplomdarbs “Montesori materiālu izmantošana fonētiski fonemātisku traucējumu mazināšanai 5 – 6 gadus veciem bērniem ”. Diplomdarba mērķis – izzināt un pārbaudīt fonētiski fonemātisko mazināšanas iespējas ... -
Montesori pedagoģijas izmantošanas iespējas bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem
Tapiņa, Dace (Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba autore: Dace Tapiņa Diplomdarba vadītājs: Mg. paed. Egija Laganovska Diplomdarba temats: „Montesori pedagoģijas izmantošanas iespējas bērniem ar viegliem garīgās attīstības traucējumiem”. Diplomdarba mērķis: ... -
Montessori pedagoģijas pielietojums darbā ar bērniem ar speciālām vajadzībām
Olševska, Aira (Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarbā “Montesori pedagoģija darbā ar izglītojamiem ar smagiem garīgās attīstības traucējumiem sākumskolas vecuma posmā” autore Aira Olševska izmanto Marijas Montesori (Maria Montesori) izstrādāto metodi vispārējai ... -
Muzikāli didaktiskās rotaļas fonemātiskās uztveres pilnveidei 5 - 6 gadus veciem bērniem
Možeiko, Ance (Latvijas Universitāte, 2019)Bērna valodas un runas attīstības process ir sarežģīts un tā rezultāts, valodas sapratne un skaidra runa, ir atkarīgs no vairākiem ietekmējošiem faktoriem. Viens no tiem ir fonemātiskā uztvere. Nepietiekami attīstītas ... -
Mūzikas izmantošana fonemātiskās uztveres pilnveidošanā 5 – 6 gadus veciem bērniem ar fonemātiskās uztveres traucējumiem
Drava, Gundega (Latvijas Universitāte, 2019)Diplomdarba nosaukums: “Mūzikas izmantošana fonemātiskās uztveres pilnveidošanā 5 – 6 gadus veciem bērniem ar fonemātiskās uztveres traucējumiem”. Darba autore: Gundega Drava. Darba zinātniskā vadītāja: Mg.paed. Egija ... -
Neformālas izglītības iespējas jauniešiem ar garīgas attīstības traucējumiem Rīgā
Žguļova, Viktorija (Latvijas Universitāte, 2020)Darbs sastāv no teorētiskās un praktiskās daļas. Teorētiskā daļā ir analizēta literatūra par to, kas ir neformālā izglītība, kādas ir neformālas izglītības iespējas tagad un agrāk, kā arī kas ir garīgas attīstības traucējumu ... -
Nelabvēlīgi vides faktori kā stostīšanās cēlonis
Belaja, Monika (Latvijas Universitāte, 2022)Diplomdarba tēma: “Nelabvēlīgi vides faktori kā stostīšanās cēlonis”. Pētījuma mērķis: Izpētīt nelabvēlīgus vides faktorus kā stostīšanās cēloņus, pamatojoties uz aptaujātajiem datiem. Darbs izstrādāts ar mērķi izpētīt ... -
PECS simbolu izmantošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem komunikācijas prasmju veicināšanai
Sinkeviča, Anete (Latvijas Universitāte, 2021)Diplomdarba nosaukums: “PECS simbolu izmantošana pirmsskolas vecuma bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem komunikācijas prasmju veicināšanai” Darba autore: Anete Sinkeviča Darba zinātniskā vadītāja: Mg. paed. Egija ... -
Pedagoģiskais atbalsts bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem pirmsskolas izglītības iestādēs
Žaime, Santa (Latvijas Universitāte, 2023)Kvalifikācijas darba autors: Santa Žaime Kvalifikācijas darba nosaukums: Pedagoģiskais atbalsts bērniem ar garīgās attīstības traucējumiem pirmsskolas izglītības iestādēs. Kvalifikācijas darba mērķis: analizēt zinātnisko ...