Browsing Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses by Subject "drošības izjūta"
Now showing items 1-12 of 12
-
1,5 - 3 gadīgu bērnu adaptācijas veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2022)Darba nosaukums: 1,5-3 gadīgu bērnu adaptācijas veicināšana pirmsskolas izglītības iestādē Darba autore: Ilga Rodionova Darba mērķis: teorētiski izzināt un praktiski pētīt 1,5-3 gadīgu bērnu adaptācijas veicināšanu ... -
Bērna drošības izjūtas pilnveide adaptācijas procesā pirmsskolā agrās bērnības vecumā
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba autore: Lāsma Senkāne Kvalifikācijas darba tēma: Bērna drošības izjūtas pilnveide adaptācijas procesā pirmsskolā agrās bērnības vecumā. Pētījuma mērķis: pētīt bērna drošības izjūtas pilnveides nosacījumus ... -
Bērnu drošības izjūtas sekmēšana agrās bērnības vecumposmā pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba temats: “Bērnu drošības izjūtas sekmēšana agrās bērnības vecumposmā pirmsskolā” Autore: Pētījuma mērķis: teorētiski pētīt un praktiski pārbaudīt bērnu drošības izjūtas sekmēšanas iespējas agrās bērnības ... -
Bērnu drošības izjūtas veicināšanas iespējas pirmsskolā agrās bērnības vecumposmā
(Latvijas Universitāte, 2021)Kvalifikācijas darba temats: Drošības izjūtas veicināšanas iespējas pirmsskolā agrajā bērnības vecumposmā. Pētījuma mērķis: pētīt teorētiskās atziņas par veiksmīgu drošības izjūtas veicināšanu pirmsskolā un veikt empīrisko ... -
Bērnu drošības izjūtas veidošanās nosacījumi agrajā bērnībā
(Latvijas Universitāte, 2018)Darba autore: Ilze Klintsone Darba nosaukums: Bērnu drošības izjūtas veidošanās nosacījumi agrajā bērnībā Darba mērķis: izzināt un pētīt bērnu drošības izjūtas veidošanās nosacījumus un to nostiprināšanu agrajā bērnībā. ... -
Drošības izjūtas sekmēšana jaunākā vecuma bērniem
(Latvijas Universitāte, 2018)Darba autors: Anda Zariņa. Darba nosaukums: 3 – 4 gadu vecu bērnu drošības izjūtas veicināšana pirmsskolā. Darba mērķis: teorētiski izzināt bērnu drošības izjūtas sekmēšanas iespējas pirmsskolas izglītības iestādē un apkopot ... -
Drošības izjūtas sekmēšanas iespējas 2 – 3 gadus veciem bērniem pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2020)Kursa darba temats ir „ Drošības izjūtas sekmēšanas iespējas 2-3 gadus veciem bērniem, pirmsskolas izglītības iestādē”. Darba mērķis – teorētiski izzināt, kas sekmē bērnu drošības izjūtas veidošanos un praktiski izpētīt ... -
Drošības izjūtas veidošana 3-4 gadus veciem bērniem adaptācijas periodā pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2018)Kvalifikācijas darba autors: Agita Kalniņa. Kvalifikācijas darba temats: Drošības izjūtas veidošana 3-4 gadus veciem bērniem adaptācijas procesā pirmsskolas izglītības iestādē. Pētījuma mērķis: izzināt un izpētīt 3 – 4 ... -
Klases audzinātāja maiņas saistība ar skolēnu sekmību pamatskolas posmā
(Latvijas Universitāte, 2023)Lai noskaidrotu atbildi uz pētījuma jautājumu: “Vai klases audzinātāja maiņai pamatizglītības posmā ir saistība ar skolēnu labsajūtu skolā un mācību sasniegumiem?”, teorētiskajā daļā analizēta zinātniskā literatūru par ... -
Rotaļu izmantošana adaptācijas veicināšanai jaunākajā grupā pirmsskolas izglītības iestādē
(Latvijas Universitāte, 2020)Bakalaura darbu izstrādāja Aļona Urbanoviča un darbu vadīja Ilze Kricka par tēmu: “Rotaļu izmantošana adaptācijas veicināšanai jaunākajā grupā pirmsskolas izglītības iestādē”. Mūsdienās šis jautājums ir ļoti aktuāls, jo ... -
Rotaļu izmantošanas iespējas bērnu drošības izjūtas veicināšanā agrās bērnības vecumposmā
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba nosaukums: “Rotaļu izmantošanas iespējas bērnu drošības izjūtas veicināšanā agrās bērnības vecumposmā”. Darba autore – Vita Ņikitina. Kvalifikācijas darba vadītāja – Latvijas Universitātes profesore ... -
Skolotāju sadarbības ietekme uz 4-5 gadīgu bērnu drošības izjūtu
(Latvijas Universitāte, 2019)Kvalifikācijas darba autore: Solvita Vanaga Darba nosaukums: Skolotāju sadarbības ietekme uz 4 -5 gadīgu bērnu drošības izjūtu. Darba mērķis: analizēt teorētiskās atziņas un pētīt skolotāju sadarbības ietekmi uz 4 -5 gadus ...