Search
Now showing items 1-10 of 21
Inovatīvas uzvedības un radošumu kavējošo faktoru sakarības darbiniekiem uzņēmumā X
(Latvijas Universitāte, 2019)
Pētījuma mērķis bija noskaidrot darbinieku radošuma kavējošo faktoru un inovatīvas uzvedības sakarību uzņēmumā. Augsta līmeņa uzņēmumi veicina un novērtē inovatīvu uzvedību darbā, kas ir nepieciešama, lai veidotu inovatīvu ...
Personības iezīmju saistība ar radošuma kavējošiem faktoriem aktiermākslas studentiem
(Latvijas Universitāte, 2019)
Pētījuma mērķis bija izpētītradošumu kavējošo faktoru saistību ar personības iezīmēmaktiermākslas studentiem. Mūsdienās īpaša nozīme tiek piešķirta kreativitātes jomai, un ir būtiski pētīt tās saistību ar personības iezīmēm. ...
Svešvalodu mācību grāmatu analīze transversālo prasmju aspektā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Jolantas Zastavnajas maģistra darbam ‘’ Svešvalodu mācību grāmatu analīze transversālo prasmju aspektā.’’ Maģistra darba mērķis- izpētīt un analizēt transversālo prasmju veidošanas pieejas svešvalodu mācību grāmatu uzdevumos ...
Muzeju pedagoģiskā programma skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmju pilnveidei pamatskolā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Novikova Nataļja (2019) Muzeju pedagoģiskā programma skolēnu pašvadītas mācīšanās prasmju pilnveidei pamatskolā. Skolotāja maģistra pieredzes darbs. Rīga: Latvijas Universitāte. Darbā tiek risināta problēma par pamatskolēnu ...
Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba autors – Katerina Generalova Darba vadītājs – Ilze Briška Kvalifikācijas darba nosaukums: “Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās.” Pētījuma objekts: pirmsskolas pedagoģiskais ...
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pašvadības sekmēšana gleznošanā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu pašu vadītas nodarbības, tai skaitā gleznošana ir aktuāls jautājums, ne tikai Skola 2030 kontekstā, bet arī būtisks mācīšanās veids, lai bērni aizejot uz skolu, ir zinātkāri un radoši, lai, ...
Frazeoloģismu izmantošana vācu valodas kā svešvalodas stundās skolēnu radošuma attīstībai
(Latvijas Universitāte, 2019)
Pētījums veltīts skolnieku radošajam darbam ar frazeoloģismiem vācu valodas kā svešvalodas stundās skolēnu radošuma veicināšanai. Tas sastāv no ievada un divām daļām – no teorētiskās un praktiskās daļas. Ievadā tiek formulēts ...
3-4 gadu vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2019)
Pētījuma tēma: 3-4 gadīgu bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās Darba autors: Zaiga Blūma Darba vadītāja: asociētais profesors Dr.paed., Mg.art Ilze Briška Pētījuma mērķis: teorētiski izzināt un praktiski ...
5-6 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšana vizuālajā mākslā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba autors: Anete Cīrule. Darba nosaukums: 5 – 6 gadīgu bērnu iztēles attīstības veicināšana vizuālajā mākslā. Iztēle ir spēcīgs domāšanas process, kuru attīstot cilvēks spēj nodrošināt līdzsvaru savā garīgajā un fiziskajā ...
Teātra nodarbības vidusskolēniem kā radošas personības attīstītājas
(Latvijas Universitāte, 2019)
Maģistra darba tēma ir “Teātra nodarbības vidusskolēniem kā radošas personības attīstītājas”. Darba mērķis ir pētīt pastāvošo sakarība starp teātra mākslas nodarbībām un radošuma veidošanos un kā šī mijiedarbība ietekmē ...