Search
Now showing items 1-10 of 21
Sirreālisma izmantošana 8.klases vizuālās mākslas stundās skolēnu radošās darbības veicināšanai
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba autore savā vizuālās mākslas skolotāja praktiskajā pieredzē novērojusi skolēnu tendenci sekot strikti uzstādītām prasībām, atdarināt un reproducēt mākslas darbus un apjukt brīžos, kad tie tiek aicināti darboties ...
Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Skolotāja pieredzes darbā „Vizuālās mākslas olimpiāde skolēnu radošo spēju attīstībā sākumskolā” ir apkopota un izvērtēta pieredze, kuru darba autore ir ieguvusi mācot vizuālo mākslu Rīgas Centra humanitārās vidusskolas ...
5-6 gadus vecu bērnu radošās darbības pieredzes sekmēšana darbā ar krāsām pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darbu „5 - 6 gadus vecu bērnu radošās darbības pieredzes sekmēšana darbā ar krāsām pirmsskolā” izstrādāja Latvijas Universitātes Pedagoģijas fakultātes studente Dina Voroncova, darba vadītāja D.Kalēja-Gasparoviča ...
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšana vizuālajā mākslā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darba „Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšana vizuālajā mākslā”, mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšanas iespējas vizuālajā ...
Skolēnu tēlainās domāšanas sekmēšana vizuālas mākslas stundās sākumskolas 1.klasē
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba autors: Līga Hammere Darba tēma: Skolēnu tēlainās domāšanas sekmēšana vizuālās mākslas stundās sākumskolas 1.klasē Darba veids: Bakalaurs Studiju programma: Pirmskolas un sākumskolas skolotājs Darba zinātniskais ...
Skolēnu radošo spēju sekmēšana vizuālās mākslas stundās sākumskolas 1.klasē
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darbs balstīts uz radošo spēju izpēti un analīzi sākumskolas 1. klasē. Apkopotas teorētiskās atziņas un veikts empīriskais pētījums par to, kā sekmēt radošās spējas, izmantojot dažādas metodes un tehnikas. Pētījuma mērķis: ...
4-5 gadīgu bērnu radošās darbības sekmēšana vizuālajā mākslā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba tēma ir „4 – 5 gadīgu bērnu radošās darbības sekmēšana vizuālajā mākslā”. Pētījuma mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt radošās darbības sekmēšanas iespējas vizuālajā mākslā 4 – 5 gadīgiem bērniem. ...
Trīs līdz četru gadu vecuma bērnu radošas darbības veicināšana vizuālajā mākslā pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Kvalifikācijas darba tēma ir „Trīs līdz četru gadu vecuma bērnu radošas darbības veicināšana vizuālajā mākslā pirmsskolā”. Izvēlētā tēma ir aktuāla, jo radošums ir prasme, ka nepieciešama cilvēka sekmīgai personības ...
Bērnu radošuma atīstības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Kvalifikācijas darbs ir izstrādāts par tēmu „Bērnu radošuma attīstības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā”. Kvalifikācijas darba autore: Valentīna Polovņikova Izvēlētās tēmas aktualitāte pamatojama ar to, ...
Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās
(Latvijas Universitāte, 2019)
Darba autors – Katerina Generalova Darba vadītājs – Ilze Briška Kvalifikācijas darba nosaukums: “Vidējā pirmsskolas vecuma bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās.” Pētījuma objekts: pirmsskolas pedagoģiskais ...