Search
Now showing items 1-10 of 18
Kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2015)
Diplomdarba temats ir „Kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”.
Bakalaura darba mērķis ir izpētīt, kādas ir kokapstrādes uzņēmumu vizuālās identitātes un izstrādāt SIA „Ozoli AZ“ vizuālo ...
Burtveidolu pielietojuma tendences vizuālās identitātes izveidē
(Latvijas Universitāte, 2016)
Diplomdarba tēma ir „Burtveidolu pielietojuma tendences vizuālās identitātes izveidē”. Diplomdarba mērķis ir izstrādāt vizuālo identitāti interjera priekšmetu apgleznošanas darbnīcai „Anna”, kuras logotips ir veidots, ...
Intīmo aksesuāru zīmolu vizuāli stilistiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba ietvaros tiek pētīti intīmo aksesuāru zīmolu vizuāli stilistiskie aspekti. Tiek pielietotas pētījuma metodes - dizaina paraugu (220 vienības) analīze un kvalitatīvā (5 vienību) zīmolu grafiskās stilistikas ...
Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca
(Latvijas Universitāte, 2017)
Diplomdarba “Zīmola vizuālās identitātes izstrāde - kafejnīca" mērķis ir izveidot kafejnīcas Q cafe vizuālo identitāti. Pētījumā tika apskatīta un apkopota teorētiskā literatūra par zīmolu, zīmola vēsturi, tā identitāti, ...
Vīna ražotāju uzņēmumu grafiskās identitātes vizuālie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2017)
Gan vīna, gan citu produktu vizuālajam izskatam ir liela nozīme šodienas tirgū. Vispirms cilvēks produktu bauda ar acīm un tikai tad ar muti. Tas, kā tiek pasniegts, produkts norāda uz uzņēmuma kvalitāti un spēju konkurēt ...
Apģērbu uzņēmumu grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti
(Latvijas Universitāte, 2018)
Jebkuras sfēras produkta vai pakalpojuma vizuālajam izskatam ir liela nozīme mūsdienu tirgū. Patērētāji galvenokārt veic izvēli, balstoties uz produkta vai pakalpojuma vizuālo noformējumu un atpazīstamību. Arī apģērbu ...
FOTO STUDIJU GRAFISKĀS IDENTITĀTES VIZUĀLI STILISTISKIE ASPEKTI
(Latvijas Universitāte, 2019)
Diplomdarba tēma ir “Foto studiju grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti”, pētījuma mērķis ir izstrādāt vizuālo identitāti “Foto Sanda” foto studijai Jelgavā. Lai izprastu vizuālo identitāti un tās nozīmi, ...
Grafiskās identitātes vizuāli stilistiskie aspekti mākslas studijā
(Latvijas Universitāte, 2019)
Veidojot jaunu uzņēmumu ar mērķi gūt panākumus, viens no svarīgākajiem priekšnoteikumiem ir atbilstoša zīmola izstrāde un attīstība. Zīmola izveide ietver uzņēmuma stāsta nodefinēšanu, politikas izstrādi, uzņēmuma pozicionēšanu ...
Grafiskā identitāte finanšu pakalpojuma sniedzējam
(Latvijas Universitāte, 2019)
Diplomdarba tēma ir „ Grafiskā identitāte finanšu pakalpojuma sniedzējam”. Bakalaura mērķis ir izstrādāt finanšu pakalpojumu uzņēmumam „Unions” grafisko identitāti. Darba teorētiskajā daļā tika apskatīta un apkopota ...
Postmodernisma stilistiskie apsekti vizuālās identitātes izveidē
(Latvijas Universitāte, 2021)
Diplomdarba tēma ir “Postmodernisma stilistiskie aspekti vizuālās identitātes veidošanā”. Balstoties uz teorētisku un empīrisku pētījumu, darba mērķis ir izveidot vizuālo identitāti konceptuālai kafejnīcai “CES–it-IS”, ...