Search
Now showing items 1-10 of 16
Ritma nozīme pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā: Valdorfpedagoģijas pieeja
(Latvijas Universitāte, 2017)
Darba tēma. Ritma nozīme pirmsskolas izglītības iestādes pedagoģiskajā procesā: Valdorfpedagoģijas pieeja. Pētījuma mērķis: izanalizēt ritma nozīmi pirmsskolas izglītības iestādē nodarbībās. Atslēgvārdi: Valdorfpedagoģija, ...
PASAKA – VECĀKĀ PIRMSSKOLAS VECUMA BĒRNU FANTĀZIJAS UN IZTĒLES ROSINĀTĀJA
(Latvijas Universitāte, 2017)
Bakalaura darba autore ir Anastasija Ovoda, RPIVA filiāles profesionālās bakalaura studiju programmas “Skolotājs” ar apakšprogrammu “Pirmsskolas un sākumskolas skolotājs” studente. Bakalaura darba temats ir “Pasaka – ...
Bērnu iztēles sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Pētījuma mērķis – pētīt bērnu iztēles sekmēšanu literāro darbu iepazīšanas procesā. Kvalifikācijas darbs veidots divās daļās - teorētiskajā un empīriskajā. Pētīt un pamatot piecgadīgu, sešgadīgu bērnu iztēles sekmēšanas ...
Piecgadīgu bērnu radošuma sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darba autors: Agnija Adamoviča. Kvalifikācijas darba vadītāja: Aija Kalve. Agnijas Adamovičas kvalifikācijas darba tēma ir “Piecgadīgu bērnu radošuma sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā”. Kvalifikācijas ...
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšana vizuālajā mākslā
(Latvijas Universitāte, 2017)
Kvalifikācijas darba „Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšana vizuālajā mākslā”, mērķis ir teorētiski un praktiski izzināt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu iztēles attīstības sekmēšanas iespējas vizuālajā ...
Sešgadīgu bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Bakalaura darba nosaukums ir “Sešgadīgu bērnu radošuma sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā” darbs sastāv no ievada, 3 nodaļām, 6 apakšnodaļām, kas apkopotas .. lappusēs. Darbā ievietoti 9 attēli, 7 tabulas, ...
Skolotāja virzīta skolēnu pētnieciskā darbība oriģinalitātes veicināšanai vizuālajā mākslā sākumskolā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Pasaules temps diktē priekšnoteikumus tam, lai skolēns pabeidzot skolu, būtu konkurētspējīgs darba tirgū un ieinteresēts sevi attīstīt arī turpmāk un vizuālās mākslas mācību priekšmets ir pateicīga bāze, lai skolēnos ...
Skolēnu tēlainās domāšanas sekmēšana vizuālas mākslas stundās sākumskolas 1.klasē
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba autors: Līga Hammere Darba tēma: Skolēnu tēlainās domāšanas sekmēšana vizuālās mākslas stundās sākumskolas 1.klasē Darba veids: Bakalaurs Studiju programma: Pirmskolas un sākumskolas skolotājs Darba zinātniskais ...
5-6 gadus vecu bērnu radošās domāšanas sekmēšana tēlotājdarbībā pirmsskolā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba autore: Oksana Koršunova Darba tēma: 5-6 gadus vecu bērnu radošās domāšanas sekmēšana tēlotājdarbībā pirmskolā Darba vadītāja: Dr.paed. Daiga Kalēja-Gasparoviča Pētījuma mērķis: teorētiski un praktiski pētīt radošās ...
Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā
(Latvijas Universitāte, 2018)
Darba temats: Vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšana literāro darbu iepazīšanas procesā. Pētījuma mērķis: pētīt vecākā pirmsskolas vecuma bērnu radošās darbības sekmēšanu literāro darbu iepazīšanas ...