Starptautiskās attīstības stratēģija Latvijas stiklšķiedras produktu ražošanas nozares uzņēmumam
Author
Seržāne, Ilze
Co-author
Latvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
Advisor
Kalniņa, Inese
Date
2018Metadata
Show full item recordAbstract
Maģistra darba tēma “Starptautiskās attīstības stratēģija Latvijas stiklšķiedras produktu ražošanas nozares uzņēmumam”. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkoti uzņēmuma attīstības posmi un starptautiskās attīstības jēdziens un iezīmes, ārvalstu tirgu apgūšanas stratēģijas būtība un procesa posmi. Maģistra darba pētījuma daļā veikti literatūras, kontentanalīzes, statistikas un ekspertu intervijas pētījumi, kā rezultātā noskaidrota konkrētajam uzņēmumam piemērotākā ārējā tirgus mērķa noteikšanas metode, un arējā tirgus apguves veids un tā saistība ar eksporta apjomu, uz ko tikusi balstīta maģistra darbā izstrādātā eksporta stratēģija. Pētijuma periods ir 2018. gads. Maģistra darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras un avotu saraksta, kā arī satur 21 attēlu, 10 tabulas, 53 informācijas un literatūras avotus un 6 pielikumus. The topic of Master’s thesis “International development strategy for Latvian fiberglass product manufacturing enterprise”. The theoretical part of Master thesis shows the stages of the company's development and the concept and features of international development, the essence of the strategy for acquiring foreign markets and the stages of foreign market acquiring process process. Research on literacy, content analysis, statistics, and experts interwievs was resulted in determining the most appropriate foreign market targetings and entry mode. And it showed the correlatin between market entry mode and export amount. Based on the eresearches export strategy was developed in the Master's thesis. Research periods: 2018. The MAster’s thesis consists of introduction, 4 chapters, conclusions and recommendations, bibliography list, it includes 21 figures, 10 tables, 53 information and literature sources, and 6 annexes Keywords: foreign market, international developement, strategy, export, market research, boat manufacturer.