Show simple item record

dc.contributor.advisorKalniņa, Inese
dc.contributor.authorSeržāne, Ilze
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Biznesa, vadības un ekonomikas fakultāte
dc.date.accessioned2018-11-13T02:01:31Z
dc.date.available2018-11-13T02:01:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67266
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45390
dc.description.abstractMaģistra darba tēma “Starptautiskās attīstības stratēģija Latvijas stiklšķiedras produktu ražošanas nozares uzņēmumam”. Darba teorētiskajā daļā ir aplūkoti uzņēmuma attīstības posmi un starptautiskās attīstības jēdziens un iezīmes, ārvalstu tirgu apgūšanas stratēģijas būtība un procesa posmi. Maģistra darba pētījuma daļā veikti literatūras, kontentanalīzes, statistikas un ekspertu intervijas pētījumi, kā rezultātā noskaidrota konkrētajam uzņēmumam piemērotākā ārējā tirgus mērķa noteikšanas metode, un arējā tirgus apguves veids un tā saistība ar eksporta apjomu, uz ko tikusi balstīta maģistra darbā izstrādātā eksporta stratēģija. Pētijuma periods ir 2018. gads. Maģistra darbs sastāv no ievada, 4 nodaļām, secinājumiem un priekšlikumiem, literatūras un avotu saraksta, kā arī satur 21 attēlu, 10 tabulas, 53 informācijas un literatūras avotus un 6 pielikumus.
dc.description.abstractThe topic of Master’s thesis “International development strategy for Latvian fiberglass product manufacturing enterprise”. The theoretical part of Master thesis shows the stages of the company's development and the concept and features of international development, the essence of the strategy for acquiring foreign markets and the stages of foreign market acquiring process process. Research on literacy, content analysis, statistics, and experts interwievs was resulted in determining the most appropriate foreign market targetings and entry mode. And it showed the correlatin between market entry mode and export amount. Based on the eresearches export strategy was developed in the Master's thesis. Research periods: 2018. The MAster’s thesis consists of introduction, 4 chapters, conclusions and recommendations, bibliography list, it includes 21 figures, 10 tables, 53 information and literature sources, and 6 annexes Keywords: foreign market, international developement, strategy, export, market research, boat manufacturer.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectVadībzinātne
dc.subjectārvalstu tirgus
dc.subjectstarptautiskā attīstība
dc.subjectstratēģija
dc.subjecteksports
dc.subjecttirgus pētījumi
dc.titleStarptautiskās attīstības stratēģija Latvijas stiklšķiedras produktu ražošanas nozares uzņēmumam
dc.title.alternativeInternational development strategy for Latvian fiberglass product manufacturing enterprise
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record