Show simple item record

dc.contributor.advisorVociša, Rūta
dc.contributor.authorBlūma, Kristīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-28T02:02:43Z
dc.date.available2018-12-28T02:02:43Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other67960
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45556
dc.description.abstractSensoro spēju attīstība 3 - 4 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībā. Kvalifikācijas darbs sastāv no 38. lapaspuses, 8.tabulas., 15 attēli., 33. literatūras avotiem. Kvalifikācijas darba mērķis: pētīt 3 - 4 gadus vecu bērnu sensoro spēju attīstību rotaļnodarbībās. Šo tēmu kvalifikācija darba autore izvēlējās, jo vēlas izpētīt bērnā sensoro attīstību ar taustes un redzes palīdzību rotaļnodarbībās. Kvalifikācijas darbs sastāv no trim daļām. Pirmajā daļā autore teorētiski aprakstīja X autorus par sensorās audzināšanas un attīstības terminu raksturojumu. Otrajā daļā autore raksturo pētāmo grupu trīs līdz četru gadu vecus bērnus. Trešajā daļā ir praktiskais pētījums par sensoro spēju attīstību 3 - 4 gadus veciem bērniem, par krāsu atpazīšanā un iepazīšanā. Kvalifikācijas darba beigu daļā ir izstrādāti secinājumi par sensoro spēju attīstību 3-4 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībā. Kvalifikācijas darbs sastāv no X lapām, X attēliem, X tabulām un X izmantoto literatūras avotiem. Atslēgas vārdi: sensorās spējas, rotaļnodarbība, nodarbība, 3 - 4 gadi.  
dc.description.abstractDevelopment of sensory abilities for 3 - 4 year old children in a games lesson. The qualification paper consists of 38 pages, 8 tables, 15 figures, 33 sources of literature. Topic of the qualification work: development of sensory capabilities for children aged 3-4 years in a nature lesson. Author chose this topic because she wanted to explore sensory abilities in the children. Qualification work consist of three parts. In the first part, author of the work theoretically described the description of sensory parenting and development definition. Describing the perception of shapes, sizes and colors, feelings of touch and taste in children aged 3-4 years old. In the second part, the author of the work described 3-4 years old children. In the third part, a practical study on the development of sensory capabilities in children aged 3 to 4 years, in particular on color recognition and familiarity. The final part of the qualification work draws conclusions on the development of sensory capabilities for 3-4-year-old children in the nature lesson. Qualification work consist of X pages, X pictures, X tables and X sources of literature. Keywords: children, sensory capabilities, development, lesson, 3-4 years old.  
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectSensorās spējas
dc.subjectRotaļnodarbība
dc.subjectNodarbība
dc.subject3 - 4 gadi.
dc.titleSensoro spēju attīstība 3-4 gadus veciem bērniem rotaļnodarbībā
dc.title.alternativeDevelopment of sensory abilities for three to four year old children in a toy lesson
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record