Show simple item record

dc.contributor.advisorBriška, Ilze
dc.contributor.authorSavicka, Marika
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2018-12-30T02:05:10Z
dc.date.available2018-12-30T02:05:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.other68020
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45927
dc.description.abstractKvalifikācijas darbs “ Bērna radošās darbības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā “. Autore Marika Savicka . Darba mērķis ir pētīt bērnu radošās darbības sekmēšanas iespējas vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Darba pirmajā daļā autore analizēja dažādu pedagogu un psihologu literatūra par radošo darbību ,pētīti pedagoģiskie līdzekļi bērnu radošuma sekmēšanai, empīriski pētītas vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā. Darba otrajā daļā analizētas teorētiskās pētīšanas metodes – pedagoģiskās, psiholoģiskās un mākslas literatūras par “ Bērna radošās darbības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā “. Veiktas empīriskās metodes– novērošana, intervija , iegūto rezultātu analīze par “ Bērna radošās darbības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā “ . Darbs sastāv no anotācijas latviešu un angļu valodā, ievada, satura rādītāja, pirmās nodaļas ar četriem apakšpunktiem , otrās nodaļas ar četriem apakšpunktiem, secinājumiem, literatūras saraksta un pielikumiem. Darbs sastāv no 51 lapaspuses, tajā izmantotas 8 tabulas un 3 attēli.
dc.description.abstractQualification work "Promoting the child's creative activity in visual arts lessons in preschool". Author Marika Savicka. The object of the work is to study the possibilities of promoting children's creative activity in visual art lessons in preschool. In the first paragraph of the work, the author analyzed the literature of various pedagogues and psychologists about creative activities, studied pedagogical methods for promoting children's creativity, empirically studied visual art lessons in preschool. The second paragraph of the work analyzes theoretical research methods - pedagogical, psychological and literature of art about "Promotion of the child's creative actions in visual arts lessons in preschool". An empirical method has been done - observation, interview, and analysis of the obtained results about the "Promotion of the child's creative actions in visual arts lessons in the preschool". The work consists of annotations in Latvian and English, the introduction, the table of content, the first chapter with four paragraphs, the second chapter with four paragraphs, conclusions, list of literature and appendices. The work consists of 51 pages, it uses 8 tables and 3 images.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPirmsskolas pedagoģija
dc.subjectBērnu radošās darbības attīstība
dc.subjectBērnu radošās darbības attīstība
dc.subjectBērnu radošās darbības attīstība
dc.subjectBērnu radošās darbības attīstība
dc.subjectBērnu radošās darbības attīstība
dc.titleBērna radošās darbības sekmēšana vizuālās mākslas nodarbībās pirmsskolā
dc.title.alternativeEnhancement of childrens creative action in visual art lessons at preschool
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/bachelorThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record