• English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Help
  • русский 
    • English
    • Latviešu
    • Deutsch
    • русский
  • Войти
Просмотр элемента 
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
  •   Главная
  • B4 – LU fakultātes / Faculties of the UL
  • A -- Izglītības zinātņu un psiholoģijas fakultāte / Faculty of Education Sciences and Psychology
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses
  • Просмотр элемента
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Tiešās pieejas izmantošana angļu valodas apguvei vecākā pirmsskolas vecuma bērniem pirmsskolā

Thumbnail
Открыть
299-67755-Lindemane_Vita_vl17009.pdf (1.108Mb)
Автор
Lindemane, Vita
Co-author
Latvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
Advisor
Liepa, Diāna
Дата
2018
Metadata
Показать полную информацию
Аннотации
Bakalaura darba autors: Vita Lindemane Darba vadītājs: Dr. paed. Diāna Liepa Bakalaura darba tēma: Tiešās pieejas izmantošana angļu valodas apguvei vecākā pirmsskolas vecuma bērniem pirmskolā Bakalaura darba mērķis: Teorētiski pamatot un praktiski pārbaudīt tiešās pieejas jeb metodes izmantošanas nosacījumus vecākā pirmsskolas vecuma bērnu angļu valodas apguvē. Hipotēze: Bērnu angļu valodas apguve tiek sekmēta, ja: •tiek izmantota tikai angļu valoda saziņai nodarbībā; •veicināta korektu atbilžu veidošana; •pozitīva vide. Bakalaura darba galvenie uzdevumi: 1.analizēt un raksturot pedagoģijas nozares zinātnieku teorijas par angļu valodas apguvi un izmantotajām pieejām, ka arī izmantojot tiešo metodi; 2.noteikt kritērijus un rādītājus angļu valodas apguvei vecākā pirmsskolas vecuma bērniem; 3.izstrādāt pedagoģiskos paņēmienus angļu valodas apguvei, izmantojot tiešo metodi; 4.analizēt pedagoģisko pieredzi tiešās metodes izmantošanā. Bakalaura darba apjoms: 52 lapas, 11 tabulas un diagrammas, 2 pielikumi (pievienoti pielikumā), 4 attēli (pievienoti pielikumā), izmantotā literatūra 36 vienības. Atslēgas vārdi: tiešā metode, pirmsskola, angļu valoda, vecākais pirmsskolas vecums
 
Bachelor’s Thesis author: Vita Lindemane Research paper`s superior: Dr. paed. Diāna Liepa Bachelor Thesis issue: The use of the Direct method for learning English for the eldest of pre-schoolers Bachelor Thesis main goal: theoretically and practically research the Direct method`s usage conditions for elder pre-schoolers in their English language studies. Hypotheses: Pre-schoolers English acquisition skills will improve if: • only English is used during their studies; •creation of correct answers is promoted; •positive environment. Bachelor Thesis main goals: 1.analyse and describe pedagogical and psychological scientist theories about English language, it`s acquisition approaches and methods, also Direct method; 2.determine criteria and showings for English language acquisition in elder pre-schoolers; 3.develop pedagogical ways for English language aqusition using Direct method; 4.analyse pedagogical experience in using Direct method. Bachelors Thesis amount: 52 pages, 11 tables and diagrams, 2 addendums (added in addendum), 4 images (added in addendum), used bibliography 36 units. Key words: Direct method, preschool, English language, elder preschool age.
 
URI
https://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/45959
Collections
  • Bakalaura un maģistra darbi (PPMF) / Bachelor's and Master's theses [11858]

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV
 

 

Просмотр

Весь DSpaceСообщества и коллекцииДата публикацииАвторыНазванияТематикаЭта коллекцияДата публикацииАвторыНазванияТематика

Моя учетная запись

Войти

Статистика

Просмотр статистики использования

University of Latvia
Контакты | Отправить отзыв
Theme by 
@mire NV