Show simple item record

dc.contributor.advisorNiedrīte, Vizmaen_US
dc.contributor.authorCekuls, Andrejsen_US
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Ekonomikas un vadības fakultāteen_US
dc.date.accessioned2015-01-12T06:49:36Z
dc.date.available2015-01-12T06:49:36Z
dc.date.issued2012en_US
dc.identifier.other19853en_US
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/4652
dc.descriptionElektroniskā versija nesatur pielikumusen_US
dc.description.abstractPromocijas darbs ir veltīts konkurences izzināšanas vadīšanas izpētei Latvijas uzņēmumos. Tiek apzināta informācijas loma konkurences izzināšanas īstenošanā. Atklājot tēmas aktualitāti, autors veica kvalitatīvo pētījumu un kvantitatīvos pētījumus, kuros tiek analizēta konkurences izzināšanas prakse Latvijas uzņēmumos un kultūras loma konkurences izzināšanas tehnoloģijas ieviešanas procesā, kā arī autors sniedz konkurences izzināšanas vadīšanas novērtējumu. Pētījuma rezultāts ir veltīta konkurences izzināšanas vadīšanas metodoloģijai. Autors izvērtē konkurences izzināšanas vadīšanas priekšnoteikumus, pamatojot nepieciešamību pilnveidot organizācijas kultūru Latvijas uzņēmumos konkurences izzināšanas procesā, kā arī piedāvā autora izstrādātu konkurences izzināšanas vadīšanas modeli. Konkurences izzināšana, uzņēmējdarbības vadīšana, uzņēmējdarbības informācijaen_US
dc.description.abstractThe Doctoral Theses are dedicated to analyzes of competitive intelligence management. The author works out the qualitative study and quantitative study, analysing the practice of competitive intelligence in Latvian enterprises. When analysing the study results, the author evaluates the competitive intelligence process in the business environment of Latvia, works out the competitive intelligence model at the large and medium Latvian enterprises, as well as on the basis of the study results, emphasizes the necessity to create organisational culture, the basic values of which would be directed towards observance of moral standards in the competitive intelligence process, and creation of such psychological atmosphere that would encourage the staff to exchange the information important for the organisation. Competitive intelligence, management, business informationen_US
dc.language.isoN/Aen_US
dc.publisherLatvijas Universitāteen_US
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccessen_US
dc.subjectVadībzinātneen_US
dc.subjectVadība un administrēšana un nekustamo īpašumu pārvaldībaen_US
dc.titleKonkurences izzināšanas vadīšana Latvijas uzņēmumosen_US
dc.title.alternativeManagement of competitive intelligence in Latvia enterprisesen_US
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/doctoralThesisen_US


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record