Show simple item record

dc.contributor.advisorRaževa, Astrīda
dc.contributor.authorKļaviņa, Zane Katrīne
dc.contributor.otherLatvijas Universitāte. Pedagoģijas, psiholoģijas un mākslas fakultāte
dc.date.accessioned2019-12-28T02:01:56Z
dc.date.available2019-12-28T02:01:56Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.other73233
dc.identifier.urihttps://dspace.lu.lv/dspace/handle/7/49125
dc.description.abstractZanes Katrīnes Kļaviņas maģistra darba “Iecietības veicināšana 1.-3. klasēs” mērķis – izpētīt 1.-3. klašu skolēnu iecietības veidošanos un tās veicināšanas iespējas. Teorētiskajā daļā analizēts iecietības jēdziens, raksturojot iecietības veidošanos un veicināšanu sākumizglītības posmā. Pētījums par iecietības veicināšanu 1.-3. klasēs tika veikts Rīgas “X” vidusskolā un tika izmantotas pētījuma metodes: anketēšana, intervēšana, fokusgrupas intervēšana un ekspertatzinuma metode. Pētījumā piedalījās skolas 1.-3. klašu skolēni, viņu vecāki un pedagogi, kā arī skolas atbalsta personāls un administrācija. Pētījumā secināts, ka iecietības trūkums 1.-3. klasēs vērojams ik dienu, līdz ar to nepieciešams mērķtiecīgi plānot un veikt iecietību veicinošas aktivitātes. Apvienojot darba teorētiskajā daļā un empīriskajā pētījumā gūtos rezultātus, izstrādāta iecietības veicināšanas programma Rīgas „X” vidusskolas 1.-3. klasēm.
dc.description.abstractThe aim of Zane Katrine Klavina's Master's Thesis “Promoting Tolerance in Grades 1.-3.” is to study the development of tolerance among pupils in grades 1.-3. and ways to promote it. The theoretical part analyzes the concept of tolerance, describing the development and promotion of tolerance in primary education. The empirical findings part analyzes the results of the study conducted on promoting tolerance in grades 1.-3. in Riga’s “X” Secondary school. The following research methods were used: questionnaire, interview, focus group interview and expert opinion method. The study involved the parents and educators of 1.-3. grade students, as well as the school support staff and administration. The study concludes that lack of tolerance in grades 1.-3. has been noticed regularly, so there is a need for purposeful planning and organisation of tolerance promoting activities. Combining the results obtained in the theoretical part of the thesis and the empirical research, a tolerance promotion program for Riga "X" Secondary school grades 1.-3. has been created.
dc.language.isolav
dc.publisherLatvijas Universitāte
dc.rightsinfo:eu-repo/semantics/openAccess
dc.subjectPedagoģija
dc.subject1.-3. klašu skolēni
dc.subjectattieksme
dc.subjectdažādība
dc.subjectiecietība
dc.subjectiecietības veicināšana
dc.titleIecietības veicināšana 1.-3. klasēs
dc.title.alternativePromoting Tolerance in Grades 1.-3.
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/masterThesis


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record